הסתיימו שלבי התכנון: OnePlus One בצעד נוסף לקראת השקה

oneplus-one-feature-freezeמאז הודיעה בחודש ינואר על השקתו העתידית של OnePlus One מבוסס רום ה-CayanogenMod, ממשיכה חברת OnePlus הסינית לתדלק את מדורת הציפיה למכשיר באמצעות טיזרים בעמוד הפייסבוק שלה. האחרון שבהם מדבר על סיום שלבי פיתוח הרעיון והתכנון הראשונים ומעבר לשלבי המימוש של המוצר.

הטיזר כולל את הכיתוב Feature Freeze, אשר משמעותו בתחום הייצור היא סיום תהליכי האיפיון בחייו של מוצר. השלב הבא הוא בחינת דגם אב-טיפוס, שעל פי הטיזר קרוי כעת בשם OnePlus One A0001. לצד תמונת הטיזר, אישרו נציגי החברה כי המכשיר שמריץ את הרום הפופולרי CayanogenMod נמצא כעת צעד אחד קרוב יותר למציאות ושבחינות האב-טיפוס כבר החלו לפני זמן מה.

בנוסף לטיזר של OnePlus עצמה, פרסם המדליף evleaks@ בחשבון הטוויטר שלו תמונה של מה שנראה כמו הקופסה בה הגיע מכשיר האב-טיפוס למשרדי החברה. התמונה לא מסגירה פרטים לגבי המכשיר עצמו ומצורתה הריבועית לא ניתן לשער מה יהיו מידותיו.

evleaksOnePlus

עד כה מסרה החברה בטיזרים קודמים כי המכשיר צפוי להציע את החומרה הטובה ביותר בעת השקתו, במחיר נמוך מ-500 דולרים. נראה שפטה לאו וסטיב קודניק, מייסדי OnePlus ו-Cayanogen Inc (בהתאמה), מובילים מיזם שונה ממה שאנחנו רגילים לראות מהיצרניות הגדולות. ייתכן שהרקע של השניים והחיבור של OnePlus לקהילה אכן יולידו בחודשים הקרובים מכשיר שיהיה קרוב ככל שניתן למוצר המושלם לו אנו מייחלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים