וידאו: Rovio משחררת טיזר לקראת משחק Angry Birds חדש

angry-birds-value

יצרנית המשחקים Rovio, מפתחת סדרת המשחקים Angry Birds, משחררת וידאו טיזר מסתורי באמצעותו חושפת החברה את כוונתה להשיק כותר חדש בסדרת הציפורים הזועמות. בסרטון שהועלה לערוץ היוטיוב של החברה אין פרטים ספציפיים על המשחק החדש, כל מה שמופיע בפרומו הוא שיריון של אביר מימי הביניים, מה שמרמז אולי על העלילה והדמויות.

תוך שהיא חוסכת בפרטים, מספרת לנו Rovio כי המשחק החדש יושק תחילה בקנדה ובאוסטרליה ולאחר מכן יגיע גם למדינות נוספות. כמו כן, ישנה סברה כי החברה תפעל במדיניות שונה במקצת מכפי שהייתה רגילה עד כה בסדרת Angry Birds ותציע את המשחק בחינם (גם ב-iOS). במקרה שכזה, את ההכנסות היא תקבל באמצעות רכישות פנימיות של השחקנים עבור שדרוגים ותוספות – בדומה למודל הקיים במשחק המירוצים !Angry Birds GO אותו שיחררה בשנה האחרונה.

נזכיר כי על אף שסדרת משחקי Angry Birds היא מוצר הדגל של החברה, זו אינה נחה על זרי דפנה. לצד שלל משחקי Angry Birds השונים, השיקה Rovio מספר כותרים נוספים כדוגמת Bad Piggies המתמקד בחזירים הירוקים ואת משחק המירוצים !Angry Birds GO. מלבד זאת, השיקה החברה גם את Amazing Alex, משחק חשיבה הנדסי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים