אפל משחררת את iOS 7.1 עם שיפורי ממשק משתמש, Car Play ושיפור ביצועים עבור אייפון 4

iOS71-Final-Release

יום לפני שיחל פסטיבל המוסיקה הגדול של אפל, ה-iTunes Festival, וממש בהתאם ללוח הזמנים כפי שהיה ידוע לנו עד כה, שיחררה הערב (ב’) אפל עדכון גרסה למערכת ההפעלה הניידת של החברה עבור מכשירי האייפון, האייפד והאייפוד טאצ’. עם עדכון iOS 7.1 מציעה אפל שיפורים ותיקונים הנוגעים בעיקר לממשק המשתמש.

השינויים המשמעותיים ביותר בצד הממשק מופיעים באפליקציית החייגן ובמסך הכיבוי, שם הפכו הכפתורים לעגולים, מה שמתאים יותר לממשק הנוכחי. שינויי ממשק נוספים תמצאו בנגן המוזיקה ודרך פינוי קל יותר של התראות מ”מרכז התראות”, כמו גם האפשרות לבטל את הרקע הנע בעת בחירת תמונת רקע חדשה (אפקט ה-Parallax) ושיפורים בתנועת האנימציות באפליקציות מזג האוויר, ההודעות (SMS) והמעבר בין אפליקציות. בנוסף, המקלדת זוכה גם היא לרענון קל עם מקשי “מחיקה” ו”שיפט” (Shift) ברורים יותר.

מהסמארטפון לרכב עם Car Play

Apple-CarPlay-main1

עדכון גדול נוסף המגיע עם iOS 7.1 הוא התמיכה ב-Car Play, המביאה את אפליקציות האייפון ללוח המחוונים של הרכב. Car Play תאפשר בעיקר שימוש בפקודות קוליות של העוזרת הוירטואלית “סירי”, דרכה ניתן יהיה לקבל ולבצע שיחות, לגשת לאנשי הקשר, להשיב לשיחות שלא נענו ולהאזין להודעות קוליות. סירי תאפשר גם הקראת הודעות טקסט ומייל כדי לחסוך מהנהג את המנהג הפוגעני של קריאת הודעות מהמסך הקטן בזמן נהיגה. עוד תאפשר Car Play הרצה של אפליקציות כמו “מפות” של אפל ו-iTunes Radio, בעתיד תוכל לאפשר גם עבודה עם אפליקציות צד שלישי.

אפל משתפת פעולה עם כמעט כל יצרניות הרכב המובילות לתמיכה ב-CarPlay, בינהן: פרארי, וולוו ומרצדס, BWM, פורד, קיה, יונדאי, הונדה, טויוטה, סוזוקי, ניסאן, מיצובישי, פג’ו, סובארו ועוד.

שיפורים נוספים

  • פרט לשיפורים בממשק המשתמש ופתרון בעיית ה-Motion Sickness שגרמו האנימציות שהגיעו עם iOS 7, מוסיפה אפל מספר שיפורים נוספים:
  • שיפור ביצועים עבור מכשירי האייפון 4
  • לוח השנה מקבל אפשרות הצגת אירועים בתצוגה חודשית כמו גם מועדים וחגים שיעודכנו אוטומטית לפי מדינה
  • אפשרות שינוי צורת כפתורי התפריטים לבולטים יותר ובעלי צורת משולש
  • אפשרות החשכת התאורה המוצגת בכפתורי תפריטים
  • אפשרות הצגת מחוון כמות ההודעות באפליקציית המייל גם עבור כמות הגדולה מ-10,000 הודעות
  • הפעלה אוטומטית של מצב HDR (במכשירי אייפון 5S בלבד)
  • שליטה ידנית בהפעלתה של “סירי” שתאזין לכם רק כל עוד אתם לוחצים על כפתור הבית
  • קולות חדשים ל”סירי” (גבריים ונשיים) עבור השפות: אנגלית, סינית ויפנית
  • תיבת חיפוש נוחה לגישה ב-iTunes Radio
  • שיפור הליך הזיהוי של טביעות האצבע דרך ה-Touch ID

העדכון כבר זמין להורדה דרך האוויר ממכשירי האייפון ,האייפד והאייפוד טאצ’, או באמצעות הורדה דרך אייטיונס. במכשיר הנייד גשו לאפליקציית ההגדרות, תפריט “כללי” (General), עדכוני תוכנה (Software Update) ולחצו לעדכון. גודל העדכון הינו 1.3GB וצפוי לארוך זמן. את העדכון יש להוריד למכשיר רק דרך חיבור Wifi וכאשר הוא מחובר לחשמל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים