דיווח: עדכון גרסה ל-iOS 7.1 יגיע לכלל המשתמשים בימים הקרובים

iPhone-5S

אפל עתידה להתחיל בהפצת עדכון 7.1 למערכת ההפעלה הניידת, iOS, עבור כלל המשתמשים כבר בימים הקרובים, כך עולה מדיווח של הבלוגר ג’ון גרובר, הסבור כי אפל תשיק את עדכון הגרסה לקראת תחילתו של פסטיבל המוסיקה, הסרטים והטכנולוגיה SXSW שנערך מידי שנה באוסטין, טקסס.

אפל כבר הודיעה כי תעביר את ה-iTunes Festival בשידור ישיר דרך המדיות השונות, אחת מהן היא אפליקציה ייעודית למכשירי האייפון. אפליקציה זו, כך טוען גרובר, תדרוש את נוכחותה של גרסה 7.1 על מנת לצפות בשידורים החיים מהפסטיבל בהזרמה, ומכאן שעל אפל לדחוף את העדכון לפני ה-11 במרץ, אז מתחיל ה-iTunes Festival ב-SXSW 2014.

מערכת ההפעלה iOS 7.1 נמצאת בגרסת בטא המיועדת למפתחים בלבד מאז חודש נובמבר האחרון, כאשר גרסתה האחרונה והחמישית במספר נשלחה למפתחים בתחילת חודש פברואר. דיווחים קודמים כבר ציינו כי אפל תחל להפיץ את העדכון החדש במהלך חודש מרץ.

אז מה חדש?

החדשות הטובות ביותר כנראה יגיעו לבעלי מכשירים ישנים יותר שחוו האטה מסויימת עת התקינו את גרסת iOS 7. האנימציות שהוסיפה החברה למערכת ההפעלה הן כנראה הסיבה העיקרית לכך, והשיפור במהירותם בגרסה החדשה יכול ויוסיף מעט למהירות התגובה של מערכת ההפעלה על גבי מכשירי האייפון והאייפד הותיקים יותר.

מירב השינויים בגרסה החדשה למערכת ההפעלה הינם שיפורים ויזואלים ותיקוני באגים וחורי אבטחה שהתגלו לאחרונה. בין העדכונים ניתן יהיה לראות שינוי מהכפתורים המרובעים שהוצגו עד כה באפליקציית הטלפון המובנית ובעת כיבוי המכשיר, הוספת קולות נוספים לסירי באנגלית, יפנית וסינית, הוספת תצוגת רשימה חדשה ללוח השנה המובנה בטלפון ואפשרות ביטול אפקט ה-Parallex, שהיה הגורם לתלונות רבות בשל גרימה לבחילה בעת שיטוט במכשיר. אפל ביצעה שיפורים נוספים באפקט ה-Parallex שיפחיתו את תחושת הסחרור גם כאשר זה יופעל.

בגרסה 7.1 של iOS הוסיפה אפל גם תמיכה בשירות ה-iOS in Car, אשר הוכרז באופן רשמי יותר אתמול ובשם חדש – CarPlay.

(מקור – daringfireball)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים