דלפו לרשת סקיצות המציגות את עיצובו של OnePlus One

OnePlus-logoמחר (א’) צפויה חברת OnePlus לחשוף פרט רשמי נוסף אודות מכשיר הסמארטפון הראשון שלה, אותו היא עתידה להשיק ב-10 מדינות במהלך הרבעון השני. עד שזה יקרה, ניתן כעת לקבל הצצה ראשונה לעיצובו של המכשיר דרך סקיצות מודלפות שהגיעו לידיו של אתר BGR.

כפי שמוצג בשרטוטים, חלקו הקדמי של המכשיר מוקדש כולו למסך – וזו הסיבה לכך שהצליחו להחביא סמארטפון בעל מסך 5.5 אינץ’ מתחת ל-Xperia Z1 לו מסך 5 אינץ’. עוד עולה מן הסקיצות כי OnePlus One עשוי מאלומיניום וכולל לחצן הדלקה וכיבוי בחלקו הימני, רמקול בתחתית ומצלמה ראשית המאובזרת בפלאש LED כפול.

בשרטוטים אין איזכור למיקומם של לחצני הווליום, מחבר ה-microUSB וחריץ ה-SIM, אך אפשרי שאלו ימוקמו בצדדים. גם המצלמה הקדמית נראה ואיבדה את דרכה ומעניין מאד לדעת אם מדובר בהקרבה שביצעה החברה למען מסך המנצל קרוב ל-100% מחלקו הקדמי, או בסקיצות שאינן עדכניות.

oneplus-one-sketch

על פי המידע הרשמי שמסרה החברה, מכשיר הדגל הראשון שלה יגיע עם מסך 5.5 אינץ’, מעבד מרובע ליבות בתדר 2.3GHz, ככל הנראה על פלטפורמת Snapdragon 800, זיכרון RAM בנפח 3GB, אחסון מובנה 16GB או 64GB (לבחירה), סוללת 3,100mAh שאינה נשלפת ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת הרום המבושל CyanogenMod 11.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים