הדלפה: יישום Healthbook ב-iOS 8 יעקוב אחר רמת הסוכר בדם

ios8 healthbookלאחר שחרור העדכון המינורי למערכת ההפעלה iOS בשבוע שעבר, נחשפו אמש (ב’) צילומי מסך מעדכון משמעותי הרבה יותר. על פי התמונות, הגרסה השמנית של מערכת ההפעלה הניידת מבית אפל עתידה להתמקד בנישה הבריאותית בעזרת אפליקציה חדשה ותציג כמה שינויים ויזואליים מינוריים.

על פי יצרניות הסלולר, מעקב תמידי ופשוט אחר הרגלי התזונה והכושר שלנו, הופך להיות פיצ’ר הכרחי וחשוב במכשיר הסמארטפון אשר נמצאים איתנו בכל עת. על פי צילומי המסך שנחשפו ברשת, לכאורה מתוך הגרסה השמינית של מערכת ההפעלה iOS, עתידה אפל לחשוף יישום חדש – Healthbook, שיסייע במעקב אחר מצבו הבריאותי של המשתמש.

עוד לא ברור כיצד בדיוק הדבר ייעשה, אך על פי התמונות היישום החדש ייתכן ויסתייע בחומרה מיוחדת שתדע למדוד את קצב דופק הלב, לחץ הדם ורמת הסוכר בדם. כמו כן, היישום יסייע במעקב אחר הרגלי השינה והתזונה של המשתמש ואף יציג נתונים סטטיסטיים אשר באמצעותם יוכל להמליץ על אורח חיים בריא יותר.

אין מדובר בצילומי מסך ראשונים שנחשפים מהגרסה החדשה של מערכת ההפעלה iOS. בשבוע שעבר נחשפו תמונות ממסך הבית של iOS 8, אלו הציגו שינויי עיצוב מינוריים וכן יישומים חדשים כמו Healthbook ו-Tips. את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה הניידת ייתכן ותחשוף אפל בעוד כמה חודשים כשתקיים את כנס המפתחים WWDC השנתי בעיר סן-פרנסיסקו.

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים