גוגל משיקה אפליקציית Photowall להזרמת תמונות ל-Chromecast עבור iOS ואנדרואיד

photowall_chromecastגוגל השיקה השבוע את אפליקציית Photowall, שבאופן נדיר שוחררה תחילה עבור מערכת ההפעלה iOS, והגיעה לאנדרואיד שעות בודדות לאחר מכן. האפליקציה מאפשרת להזרים תמונות שצילם המשתמש ישירות ל-Chromecast והופכת את מסך הטלוויזיה שלכם לקולז’ תמונות שכל משתמש (שתאשרו כמובן) עם אייפון או אייפד, יכול להצטרף אליו ולהוסיף כאלו משלו.

את קולאז’ התמונות יתחיל משתמש אחד שיזרים אותו למסך הטלוויזה באמצעות האפליקציה, ומשתמשים אחרים יוכלו להוסיף תמונות עם האפליקציה או דרך ממש אינטרנטי. לפני שליחת התמונה ניתן יהיה לקשקש עליה קצת, אם אתם מחפשים מעט שעשוע. בסופו של דבר תוכלו לייצא את הקולז’ ליוטיוב ולשתף אותו עם חברים.

שמונה חודשים חלפו מאז הכריזה גוגל על דונגל ה-Chromecast ואנחנו עדיין מייחלים שיממש את הפוטנציאל שלו ויהיה מתחרה ראוי ל-AirPlay של אפל. הפער העיקרי בין הפלטפורמות מתבטא בעיקר בחוסר היכולת של הדונגל מבית גוגל להזרים תכנים מקומיים ממכשיר האנדרואיד או לבצע שכפול מסך לטלוויזיה. לצערנו, גוגל ממשיכה להציג פתרונות המגיעים מאפליקציות ספציפיות שעדיין דורשות העלאה של המידע לענן, בעוד אנחנו ממתינים לפתרון רוחבי יותר, אפילו ברמת מערכת ההפעלה – שאנו מצפים לו באנדרואיד.

את אפליקציית Photowall ניתן להוריד כעת ל-iOS או לאנדרואיד


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים