דלפו לרשת מפרטו ותמונתו של ZTE Nubia W5 מבוסס חלונות

ZTE-Nubia-W5-leakedיצרנית ציוד התקשורת הסינית ZTE צפויה לחשוף בקרוב סמארטפון דגל חדש אשר יבוסס על מערכת ההפעלה החדשה Windows Phone 8.1, כך עולה מדיווחים באתרים שונים בסין. ZTE Nubia W5 יציע מפרט חזק ויקרא תיגר על מכשירי הלומיה של נוקיה שאוחזים במרבית נתח השוק של מערכת ההפעלה.

סדרת ה-Nubia כוללת מכשירים מעוצבים ועצמתיים במיוחד, כך ששיוכו של המכשיר החדש לסדרה זו נראה ומצביע על אמונם של הסינים באריחים של מיקרוסופט. על פי הדיווח, מפרטו של ZTE Nubia W5 יציע מעבד מרובע ליבות על ערכת השבבים Snapdragon 801, זיכרון RAM בנפח 3GB, אחסון מובנה 64GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל וסוללת 4500mAh. על הנייר, זהו ללא ספק מכשיר ה-Windows Phone החזק ביותר.

בשלב זה לא נמסר מידע על המסך – לא על גודלו ולא על רזולוציית התצוגה שלו. על פי התמונה ניתן לשער כי מדובר במסך שגודלו נע סביב ה-5 אינץ’, מה שגם מוביל להנחה הגיונית כי רזולוציית התצוגה תהיה Full HD 1080p. עוד ניתן לשים לב שישנם כפתור צילום ייעודי בצידו הימני של המכשיר וכפתורי ניווט קפסטיביים מתחת למסך, זאת על אף שמיקרוסופט כבר מאפשרת לממשם כחלק מהתוכנה עצמה.

להערכתנו, מכשיר זה מבית ZTE הוא רק סימן ראשון לאמון המחודש של היצרניות במערכת ההפעלה הניידת של מיקרוסופט. עם עדכון 8.1 הצליחה ענקית התוכנה לצמצם פערים משמעותיים אל מול מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, מה גם שביטול הצורך ברכישת רישיון שימוש מדרבן את היצרניות לנסות שוב את מזלן.

(מקור – UnwiredView)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים