גאדג’טי ביטס[28] – כל מה שאולי פיספסתם במהלך השבוע החולף

gadgety-bits

לאחר כמות בלתי נתפסת של הדלפות, הוכרז השבוע מכשיר הדגל החדש של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG Electronics. סמארטפון ה-LG G3 הינו הראשון של החברה המציג תצוגה בעלת רזולוציית 2K המתפרשת על-גבי מסך 5.5 אינץ’ המציע צפיפות פיקסלים העומדת על 534PPI. מכשיר נוסף שהוכרז השבוע לאחר לא מעט הדלפות הינו הדגם הקשיח של מכשיר הדגל של סמסונג, Galaxy S5 Active.

הצביעו בסקר: השוואת מפרטים: LG G3 מול המתחרים הגדולים בשוק המובייל

השבוע זכינו לקבל מעט מידע אודות מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט, Windows 9, הן עבור מכשירים ניידים והן עבור מחשבים וטאבלטים, כאשר תאריך היעד להשקתה עומד על המחצית השניה של 2015.

טרנד השעונים החכמים לא פוסח גם על יצרניות שעונים קלאסיים, כאשר השבוע חשפה חברת Kairos שעון חכם מעוצב להפליא המשלב בין שעוני הפרימיום הרגילים לבין הטכנולוגיה המאפשרת לשעון ליצור קשר עם מכשירים אחרים.

מלבד כל הידיעות החמות הללו, היו כמה ידיעות שלא זכו לראות אור, אך עדיין מגיעה להן הבמה. את הידיעות נציג בפניכם כמידי שבוע כדי שתישארו תמיד מעודכנים. אנחנו מזכירים כי אתם מוזמנים תמיד לשלוח לנו כתבות או מידע חשוב שלא פורסם ולפי דעתכם חשוב שיופיע גם הוא במהדורה הבאה של גאדג’טי ביטס.

1 על הירח תגלשו מהר יותר

בעוד מהירויות הגלישה דרך המחשב הביתי ובאמצעות רשתות הסלולר הולכות ועולות, מצאו בסוכנות החלל האמריקנית נאס”א כי דווקא בירח ניתן לקבל חיבור רשת מהיר ולמרחקים ארוכים בהרבה. באמצעות משדר לייזר שהוטמע בכל אחד מארבעה טלסקופים, הצליחו בסוכנות החלל לשדר למרחק של 384,633 ק”מ אל עבר לווין הנמצא ליד הירח. קצב ההורדה שנמדד בצד המרוחק (ליד הירח) של האות שנשלח נמדד ב-19.44mbps, כאשר מהירות ההעלאה מהלווין הירחי אל עבר כדור הארץ נמדדה ב-622mbps.

2  היוטיוב של יאהו כבר בדרך

בחודשים האחרונים החלו להגיע דיווחים אודות השקת שירות מתחרה ליוטיוב מבית Yahoo. על-פי הדיווחים האחרונים צפויה החברה להשיק את השירות כבר ברבעון השלישי של השנה, כאשר בחברה מתכננים להשתמש במודל שיתוף הכנסות נדיב יותר על מנת לקטוף כשרונות קיימים שמחפשים ערך נוסף עבור התוכן שיצרו. יוטיוב כיום הינה מעצמה בתחום הוידאו המיוצר על ידי משתמשים, כך שכניסת שחקנית חדשה לתחום בהחלט תעורר עניין. אולם, המאבק של יאהו בהצלחתה ארוכת השנים של פלטפורמת הוידאו של גוגל לא צפוי להיות פשוט. (מקור – adage)

3  כולן רוצות שעון עגול

Samsung-Round-Smartwatch-Patent

עיצובו של שעון ה-Moto 360 כנראה תפס את תשומת ליבן של היצרניות המתחרות. שמועות אודות פיתוחי השעונים החכמים של אפל כמו גם של HTC החלו לסוב סביב העיצוב המעוגל, כאשר כעת נראה כי גם סמסונג רוצה שעון עגלגל משלה. פטנט חדש שמבקשת החברה הדרום-קוריאנית לרשום, מציג ממשק משתמש עגול המיועד למכשור לביש. הפטנט מציע כי המכשיר הלביש יאפשר שליטה באמצעות מחוות, תצוגה שתמיד פועלת ואפשרות הלבשתו על כל איזור בגוף, לאו דווקא על היד. מדובר אמנם בבקשת פטנט בלבד, אולם זו עומדת בד בבד עם הכרזתה האחרונה של סמסונג על פיתוח פלטפורמה המיועדת לפיתוח מוצרים לבישים השמים דגש על צד הבריאות. (מקור – sammytoday)

4  הערכה: קורא טביעות אצבע ישולב בכל מכשיריה של אפל השנה

אפל צפויה להשיק מספר דגמי אייפון ואייפד עד תום השנה. קורא טביעות האצבע אותו השיקה החברה בשנה שעברה עם ה-iPhone 5S נשאר עד כה במכשיר זה בלבד, אולם בחברת המחקר KGI סבורים כי השנה יכללו כלל מוצריה החדשים את ה-Touch ID. עוד מספרים ב-KGI כי החיישנים במכשירי האייפון והאייפד החדשים ייבנו באמצעות חומרים קשיחים יותר על מנת להגביר את עמידותם. באירוע ההכרזה הקרוב של החברה, צפויה אפל להציג את מערכת ההפעלה הניידת iOS 8, אז יכול ונשמע גם על פיתוחים נוספים בצד התוכנה הנוגעים ל-Touch ID. (מקור – 9to5mac)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים