אורנג’ פותחת את ה-iPhone שלכם לרשת הדור הרביעי, אבל לא תוכלו להשתמש בה

orange-4g-2-623x350חברת אורנג’ מודיעה היום על עדכון של מכשירי האייפון התומכים בדור רביעי (כמו גם מכשירי iOS נוספים) שיאפשר ללקוחות החברה תמיכה ברשת המהירה. העדכון שיאפשר את התמיכה עדיין תלוי בקבלת האישורים ממשרד התקשורת שצריכה אורנג’  לקבל על מנת להתחיל להפעיל את רשת הדור הרביעי בטכנולוגיית LTE.

הצצה לאחור

אורנג’ פנתה לאפל לפני מספר חודשים בבקשה לאפשר שירותי דור 4 של הרשת במכשירי האייפון תומכי טכנולוגיית LTE. בחברה מספרים שבמסגרת התהליך נערכו בדיקות והתאמות לרשת וכי בימים האחרונים הושלם סבב האישורים מול אפל, כך שעדכון התוכנה יופץ לבעלי המכשירים הפועלים על רשת אורנג’ בשבועות הקרובים.

בין המכשירים שיקבלו את עדכון התוכנה נמצאים דגמי מכשירי האייפון הבאים: iPhone 5, iPhone 5C, iPhone 5S ודגמי טאבלט האייפד התומכים בקישורית סלולר בטכנולוגיית LTE מהדגמים הבאים: iPad Air, iPad Mini, iPad Mini Retina ואייפד 4.

חברת אורנג’ הכריזה בתחילת השנה על כך שתהיה מוכנה עד סוף השנה להפעיל רשת דור רביעי. כרגע ממתינה החברה למכרז התדרים שאמור להתפרסם בקרוב. רשת הדור הרביעי של החברה, המכונה Orange 4G, תאפשר הורדת נתונים בקצב מקסימאלי של 150Mbps והעלאה בקצב של עד 50Mbps. חברת אורנג’ כבר החלה פעילות שיווקית לרשת הדור הרביעי עם השקת ה-LG G Flex שהיה המכשיר הראשון בישראל המוכן לשימוש ברשת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים