הדלפה: מיקרוסופט תשיק בקרוב את Superman ו-Tesla

חטיבת המובייל החדשה של מיקרוסופט עובדת במלוא המרץ, כך מדווח אתר הטכנולוגיה The Verge שקיבל לידיו מידע פנימי על מכשיר חדש הקרוי בשם הקוד Nokia Superman. מדובר במוצר שכבר שמענו אודותיו בעבר והוצג בחודש אפריל כתוצר הראשון של איחוד הכוחות בין שתי הענקיות. אף שכנראה יוחלף בטרם ההשקה, שם הקוד העוצמתי עשוי להטעות אתכם.

Nokia Superman הוא למעשה “מכשיר סלפי” המיועד לשוק הבינוני, ולא לשוק הגבוה כפי שאולי משתמע ממיתוגו הזמני. מפרטו הטכני של הסמארטפון כולל מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית HD 720p, מעבד מרובע ליבות 1.2GHz על גבי ערכת שבבים מבית קוואלקום – ככל הנראה Snapdragon 400, זיכרון RAM בנפח 1GB, נפח אחסון 8GB וסוללת 2200mAh. למכשיר מצלמה ראשית עם חיישן 6.5 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל.

כפי שעולה מן הדיווח, התופעה המתהווה של מכשירי הסלפי לא תפסח על חברת מיקרוסופט, שתנסה ככל הנראה להתחרות ב-Xperia C3 של סוני וב-HTC Eye שיושק בשלב מאוחר יותר השנה. בהתאם, אנו צופים שחברות נוספות (סמסונג?) ינסו להצטרף לזירה המעט מוזרה הזו.

nokia-lumia-930-official
Lumia 930

מכשיר אחר, Nokia (by Microsoft) Tesla, עושה דרכו לרשת מתוך מצגת שערך השבוע סטיבן אילופ, ראש חטיבת המובייל במיקרוסופט. במקרה זה אין ברשותנו מפרט טכני מלא, אך על פי דבריו של הבכיר נראה שמדובר באותו Lumia 830 שצפוי לרשת את מקומו של Lumia 820 בשוק הבינוני-גבוה. “ייראה כמו Lumia 930, אך יהיה דק יותר ומגושם פחות. דמיינו מכשיר שוק גבוה במחיר שוק בינוני”, כך מצוטט אילופ. בנוסף, ידוע כי בגבו של המכשיר מצלמה בטכנולוגיית PureView.

בסיום דבריו, הציג אילופ בפני הנוכחים את קטעי הטיזר לקראת חשיפתם של שני המוצרים, מה שמעיד על כך שהשקתם די קרובה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים