דלפו לרשת תמונותיו של מכשיר Nokia Lumia חדש

מיקרוסופט נערכת לעונת ההכרזות המתקרבת: תמונות מודלפות שפורסמו באתר הרשת החברתית הסינית Weibo חושפות מכשיר חדש בסדרת הלומיה של נוקיה (by Microsoft). על פי ההערכות, מדובר ככל הנראה ב-Lumia 830 שישמש כמחליפו של Lumia 820 בגזרת השוק הבינוני-גבוה של מערכת ההפעלה Windows Phone.

על פי המידע שמצורף לתמונות ונכתב בסינית, המכשיר המדובר יגיע במבנה זהה לזה של Lumia 930 עם מסגרת מתכתית וגב עשוי פוליקרבונט. בנוסף, ניתן להבחין שמתחת למסך ישנם לחצני ניווט קפסטיביים, זאת על אף שמערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 מאפשרת הצגת לחצני ניווט כחלק מהתוכנה עצמה. בגב המכשיר ישנם מצלמה ראשית במבנה שטוח ורמקול מונופוני.

די בולט בהיעדרו הכיתוב Nokia אשר ממוקם בדרך כלל בגב המכשיר. סיבה אפשרית לכך היא העובדה שבמיקרוסופט בוחנים מיתוג מחודש למכשירי הלומיה ושהחלטה סופית בנושא זה טרם התקבלה.

בחודש ספטמבר צפויות יצרניות הסלולר השונות לחשוף מוצרים חדשים שיסגרו את קטלוג 2014. ייתכן מאד שגם נוקיה (תחת חסותה של מיקרוסופט) לא תחרוג ממנהג זה ותחשוף עוד כמה מוצרים, ביניהם “סופרמן” ו-“Rock” לשוק הנמוך והבינוני, ו-“McLaren” בעבור השוק הגבוה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים