דיווח: מיקרוסופט תסיר את תפריט ה-Charms מהגרסה הבאה של חלונות

האם מיקרוסופט עשויה לבצע נסיגה מהכיוון בו בחרה ללכת עם השקת מערכת ההפעלה Windows 8? לאחר הופעת הדיווחים על החלפתו של מסך ההתחל המפורסם בתפריט התחל מחודש המכיל בתוכו גישה לאפלקציות מטרו, צץ כעת דיווח לפיו החברה תסיר את תפריט ה-Charms בעדכון Threshold הצפוי להיקרא Windows 9.

הדיווח הופיע לראשונה באתר Winbeta ואושר אתמול על ידי מקורותיו של אתר הטכנולוגיה The Verge. אף שהוא מאפשר גישה נוחה להגדרות, לחיפוש Bing ולאפשרויות השיתוף, תפריט ה-Charms (התפריט הצידי שנפתח במעבר עליו) נתפש בעיני רבים מהמשתמשים השמרנים כמוזר ומסובך לשימוש, מה שככל הנראה מוביל את מיקרוסופט להסירו. אך לאן ייעלמו הפונקציות הכלולות בו?

בעוד שהגישה להגדרות תעבור מן הסתם לתפריט ההתחל, נראה שלשאר פריטי ה-Charms ייקבע מיקום אחר. לפי דיווחו של אתר ZDNet, לשורת הכותרת של החלונות יתווסף תפריט מזערי דרכו תהיה גישה לפונקציות Charms השונות. אולם, בכדי לאפשר את אופציית השיתוף, יאלצו המפתחים לבצע התאמות בעצמם.

פיסת מידע נוספת שחושף אתר The Verge מעידה על תכונת “שולחן עבודה וירטואלי” (Virtual Desktop) חדשה למערכת ההפעלה. עד כה נאלצו משתמשי מערכת ההפעלה חלונות להסתפק בפתרונות חלקיים שסיפקה מיקרוסופט, או להסתמך על שירותי צד שלישי, בעוד משתמשי מערכת ההפעלה OS X של אפל נהנים מתכונה מובנית ועתירת אפשרויות.

ולמה אתם מצפים מ-Windows Threshold?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים