וידאו טיזר חושף: השעון החכם של אסוס יגיע עם מסך קמור ויקרא ZenWatch

אם להאמין לשמועות עד כה, תערוכת IFA 2014 שתיערך בברלין בשבוע הבא תהיה עמוסה בשעונים חכמים חדשים של מיטב היצרניות. חברת אסוס מצטרפת גם כן לחגיגה ותחשוף את השעון החכם שלה באירוע חגיגי ב-3 בספטמבר. החברה שחררה וידאו טיזר חדש לקראת האירוע בו היא מאשרת רשמית שתחשוף שעון חכם ראשון, ואפילו את שמו – ASUS ZenWatch.

למרות שהוידאו לא מראה את השעון החכם במלואו, ניתן להבין ממנו מה יהיה עיצובו. ה-ZenWatch נראה בעל עיצוב מרובע עם מסגרת מתכתית ושוליים דקים מסביב למסך. המסך עצמו מצופה זכוכית ועושה רושם של קמור במעט, למרות שלא ברור מהוידאו אם הוא קמור או שרק הזכוכית שמעליו יוצרת את האפקט הזה. עושה רושם שהעיצוב של שעון ה-ZenWatch מוקפד מאוד ושאסוס עשתה עבודה טובה.

על פניו נראה השעון החכם של אסוס איכותי, ואם אכן זהו המצב  – ייתכן שיהפוך לאחד הדגמים היותר פופולריים בגלל תג מחיר אטרקטיבי במיוחד. ההערכות מדברות על מחיר הנע בין $99 ל-$149, מה שיהפוך אותו לשעון ה-Android Wear הזול בשוק.

בינתיים יש לנו אישור רשמי לארבעה שעונים שיופיעו ב-IFA בעוד שבוע, כאשר ASUS ZenWatch מצטרף לשעונים החכמים LG G Watch RMoto 360 ו-Samsung Gear S. אנחנו מקווים שגם HTC תחשוף דגם משלה, אבל כרגע אין פרטים בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים