אנליסטים מעריכים: מכירות האייפד ימשיכו להציג ירידה גם ברבעון השלישי של 2014

תמונה: יח”צ אפל

הלילה (ב’) תפרסם אפל את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר, שם נוכל למצוא את נתוני המכירות העדכניים למכשירי האייפון והאייפד של החברה. לקראת סוף חודש ספטמבר השיקה אפל את מכשירי האייפון 6 והאייפון 6 פלוס, אלו צפויים להעניק עליה משמעותית בהשוואה למכירות הסמארטפונים ברבעון המקביל אשתקד. בצד מכירות טאבלטי האייפד, לעומת זאת, צפויה החברה להמשיך ולהציג ירידה במכירות משנה לשנה זה רבעון שלישי ברציפות.

איגוד תחזיות האנליסטים שביצע אתר מגזין פורצ’ן שופך אור על הערכות השוק באשר למכירות שני הסגמנטים העיקריים של החברה – אייפון ואייפד. התחזית הממוצעת למכירות מכשירי האייפון ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר עומדת על 37.77 מיליון יחידות ברבעון, זו מציגה עליה של 11.8% במכירות בהשוואה לנתון שהציגה אפל בפועל ברבעון המקביל בשנה שעברה.

העליה במכירות מכשירי האייפון צפויה בעקבות הודעותיה של אפל על שבירת שיאי מכירות מוקדמות, אלו עמדו על 4 מיליון יחידות, ושיאי מכירות ראשוניות עם תחילת שיווקם הרשמי של המכשירים בשוק, שם ציינה אפל כמות מכירות העולה על 10 מיליון יחידות. הערכות האנליסטים נעות בין מכירות של 35 מיליון יחידות ועד 40 מיליון יחידות ברבעון.

בניגוד למכירות הסמארטפונים הצפויות, בצד הטאבלטים מצפים האנליסטים להמשך ירידה. ממוצע התחזיות שערך מגזין פורצ’ן עומד על מכירות של 13.1 מיליון יחידות ברבעון, ירידה של כ-7 אחוזים בהשוואה לנתון שפירסמה החברה ברבעון המקביל בשנה הקודמת. בשני הרבעונים הראשונים של השנה הנוכחית הציגה אפל ירידה במכירות מכשירי האייפד, כך שהצגת נתון התואם להערכות האנליסטים יביא את החברה לרבעון השלישי ברציפות של ירידה בצד מכירות הטאבלטים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים