אפל מוכרת יותר מ-10 מיליון מכשירי iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus

אפל מצליחה לשבור שיא מכירות ראשוניות נוסף למכשירי האייפון, כאשר מאז פתיחת המכירה הרשמית ביום שישי, ה-19 בספטמבר 2014, הצליחה למכור יותר מ-10 מיליון מכשירים מסוג iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus. נתוני המכירות החדשים שמים מאחור את אלו שהציגה החברה בשנה שעברה עבור מכשירי ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C, אז רשמה מכירות של 9 מיליון מכשירים בסוף השבוע הראשון בו החלו להימכר.

פתיחת המכירות עבור שני מכשירי האייפון החדשים ביום שישי האחרון, נעשתה עבור מספר מצומצם של שווקים, כאשר הראשונים שזכו לרכוש את המכשיר היו השווקים בארה”ב, אוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה, הונג-קונג, יפן, פורטו-ריקו, סינגפור ובריטניה. בהמשך, צפויה אפל להרחיב את איזורי המכירה, כאשר ב-20 מדינות נוספות תחל המכירה ב-26 בספטמבר ולשווקים נוספים יגיע האייפון עד סוף השנה.

השיא החדש שקבעה אפל מציג עליה של כ-11% בהשוואה למכירות המכשירים עליהן דיווחה החברה בשנה שעברה, לא העליה המהותית של כ-80% שהציגה החברה בשנה הקודמת, אולם יש לצפות כי ככל שגדלות מכירות המכשירים, תקטן הצמיחה באחוזי המכירות של החברה. עם פרסום ההודעה בדבר נתוני המכירות הראשוניים של מכשירי האייפון 6 עלתה מניית אפל קלות בשלב טרום המסחר בבורסה.

מניית אפל לאחר ההודעה על מכירות האייפון 6 (מקור: Google Finance)
מניית אפל לאחר ההודעה על מכירות האייפון 6 (מקור: Google Finance)

טרם החלה מכירת מכשירי האייפון באופן רשמי ב-19 בספטמבר, סיפקה אפל נתונים אודות ההזמנות המוקדמות של מכשירי האייפון 6 והאייפון 6 פלוס, אלו הציגו עליה מרשימה בהשוואה לדיווח האחרון שהוצג ב-2012. המכירות המוקדמות של החברה כללו מעבר ל-4 מיליון יחידות שהוזמנו על-ידי לקוחות החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים