הדלפה: LG תשיק בקרוב את טאבלט ה-G Pad X 8.3

במהלך השנתיים האחרונות התחזקה LG באופן משמעותי בשוק הסמארטפונים. מכשיר הדגל של החברה לשנה שעברה, ה-LG G3, זכה במהלך תערוכת MWC 2015 לפרס הסמארטפון הטוב ביותר לשנת 2015 וחלק את מקומו לצד ה-iPhone 6. נראה כי לצד ההתמקדות בשוק הסלולר, LG נטשה מעט את שוק הטאבלטים הרגוע למדי, שכן טרם הציגה לסדרת הטאבלטים של החברה, LG G Pad, שהושקה לפני כשנה, את דגם ההמשך.

כעת, חושף המדליף המוכר Evleaks, שכנראה עדיין לא מוכן לחלוטין לצאת לגמלאות, תמונה של מה שנראה כממשיך דרכו של ה-G Pad 8.3, הצפוי להיקרא G Pad X 8.3. הטאבלט המוצג בתמונה מציג עיצוב זהה למדיי ל-G Pad 8.3, שהוצג לפני כשנה וחצי, כאשר הוא כולל מסך בגודל 8.3 אינץ’ גם כן, יחד עם זוג רמקולים סטריאופוניים בגבו, חריץ הרחבת הזיכרון או לחילופין חריץ להכנסת כרטיס סים נוסף.

עוד נראה כי ה-G Pad X יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד Lollipop 5.0 לצד ממשק ה-LG UX 4.0, אותו הכירה לנו היצרנית במכשיר הדגל החדש שלה, ה-LG G4. ה-G Pad X מציג בגבו את המיתוג של מפעילת הסלולר האמריקאית Verizon, כך שייתכן ומדובר בדגם המשך ל-G Pad המקורי שיהיה אקסקלוסבי למפעילה.

עם השקת ה-LG G4 לאחרונה והגברת הציפיות של החברה בכל הנוגע למכירותיו, נראה כי השנה הקרובה צפויה להיות טובה בעבור LG בשוק הסמארטפונים. אך מה עם שוק הטאבלטים? אפל צפויה להכריז על ה-iPad Pro המדובר, בעוד טאבלט חדש בייצורה של סמסונג דלף גם הוא לרשת לאחרונה – והיכן נמצאת LG בתמונה זו? פרטים נוספים אודות מפרטו הטכני ומועד השקתו של הטאבלט טרם ברורים, אך נראה כי LG עדיין לא אמרה את דבריה בכל הנוגע לשוק הטאבלטים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים