סמסונג תשיק את טאבלט ה-Galaxy Tab S2 עם עיצוב מתכתי ויוקרתי

נראה כי עולם הטאבלטים נותר על כנו בשנה האחרונה, ולמרות הירידה המשמעותית במכירות האייפדים, נשארה אפל בראש הטבלה יצרנית הטאבלטים הגדולה ביותר. לאחר שייתכן והצליחה לפגוע במכירות ה-iPhone 6 עם השקת ה-Galaxy S6 ואחיו ה-S6 Edge, נראה כי סמסונג מעוניינת לנגוס בנתחה של אפל בשוק הטאבלטים. לשם כך, מתכוננת החברה להשיק טאבלט חדש תחת השם Galaxy Tab S2 שיציג עיצוב מתכתי העומד בקנה אחד מול עיצובו היוקרתי של ה-iPad Air 2.

ה-Galaxy Tab S2 אושר, ספק בטעות, על-ידי סמסונג עצמה, כאשר במידע הנוגע לאפליקציית ה-Hancom Office Hshow, המגיעה באופן מובנה עם מכשירי גלקסי שונים, כתבה החברה כי האפליקציה תואמת גם ל”Galaxy Tab S2″, ובכך אימתה את המכשיר החדש.

Samsung-Galaxy-Tab-S2-leak

לאחר החשיפה הראשונית, הגיעה גם תמונת יח”צ של הטאבלט שהודלפה על-ידי המדליף המוכר, OnLeaks, המדגימה כיצד צפוי להיראות ה-Galaxy Tab S2. על פי התמונה, נראה כי vטאבלט כולל מבנה מתכתי ואת קווי העיצוב החדשים אותם הכירה לנו החברה עם השקת ה-Galaxy S6.

הטאבלט החדש צפוי להכיל כפתור בית פיזי שייתכן וישמש כקורא טביעות אצבע, מסך בגודל 9.7 אינץ’ וברזולוציית 2048×1536, חריץ להרחבת זכרון ה-32 גיגה המובנה, זיכרון 3GB RAM וכמובן, מעבד Exynos מתוצרת סמסונג שדגמו אינו ידוע כעת.

הכרזת המכשיר צפויה להתרחש ביולי הקרוב, כאשר פרטים נוספים צפויים להחשף בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים