שמועה: סמסונג עובדת על סמארטפון מתקפל שיושק במהלך 2016

תמונה: Kosala Bandara (עיבוד: גאדג’טי)

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית סמסונג צפויה להשיק בשנה הבאה מכשיר סמארטפון מתקפל בעל שני מסכים, כך על פי דיווח חדש של אתר SamMobile המספק פרטים מהימנים בדרך כלל. הסמארטפון החדש והמסקרן מפותח בימים אלה תחת שם הקוד המסתורי Project Valley (או Project V) ועל פי הדיווח, פרט לכך שיהיה מאד גמיש, צפוי הסמארטפון להציע שני מסכים שביניהם יוכל המשתמש להחליף באמצעות מחוות מגע.

על פי דיווחים קודמים של האתר, אשר מתחברים לטענתו לאלו החדשים, השקת הסמארטפון המהפכני מתוכננת להתבצע באמצע השנה הבאה. על קיומן של עבודות פיתוח על סמארטפון גמיש מעידים גם לא מעט פטנטים חדשים שביקשה החברה לרשום במהלך השנתיים האחרונות.

עם זאת, יש לקחת בחשבון שמדובר בשמועות שעוד לא אומתו, כך שפרויקט V, בדיוק כמו רבים אחרים שקדמו לו, עשוי להיגנז עוד בטרם נשמע עליו באופן רשמי. פרויקט גנוז בתחום הסמארטפונים הגמישים הוא Nokia Kinetic מ-2011, במסגרתו הציגה היצרנית הפינית נוקיה מכשיר מגושם למדי אותו ניתן לכופף בצורה די מרשימה. אולם מאז, לא נשמע דבר בנושא.

טכנולוגית המסכים הגמישים צעירה למדי, וזאת למרות שעל רכיבים גמישים (כגון מסכים, ואפילו סוללות) אנחנו מדברים כאן בגאדג’טי כבר מספר שנים. עד עתה לא הצליחו יצרניות הסמארטפונים להציג מוצר בעל מבנה גמיש לחלוטין, כשבינתיים הן נאלצות להסתפק במכשירים הניתנים לכיפוף חלקי או בכאלו בעלי מסכים מעוקלים – דוגמת LG G Flex וסדרת ה-Edge של סמסונג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים