האירוע הגדול מכולם: האם אפל תכריז ב-9 בספטמבר גם על iPad Pro?

אייפד פרו מול מקבוק (אילוסטרציה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

ביום רביעי הבא, ה-9 בספטמבר, תקיים אפל אירוע מיוחד בו תכריז על מכשירי ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, אך צמד האייפונים החדש לא יהיה זה שיסגור את האירוע. מגזין 9to5mac מוסר כי אפל בחרה באירוע ההכרזה על האייפונים כזמן והמקום המתאים ביותר לצורך ההכרזה הרשמית על טאבלט ה-iPad Pro, לו אנו מחכים כבר למעלה משנה.

הצצה לאחור

על פי הדיווח, לצידו של iPad Pro אנו עשויים לראות גם את iPad Mini 4, הגרסה החדשה והמשודרגת לטאבלט המיני המתקדם. ובינתיים, מסתמן האירוע הקרוב של אפל כאחד הגדולים שידעה החברה, מאחר ובמהלכו היא עשויה לבצע גם את חשיפתם של Apple TV 4 ורצועות חדשות לשעון ה-Apple Watch. על חשיבותו של האירוע ניתן ללמוד גם מהחלטתה של אפל לקיימו באולם הגדול פי כמה וכמה מאלו בהם היא ערכה את אירועיה הקודמים.

בהתאם לדיווחים הנעים ברשת לאורך השנה, טאבלט ה-iPad Pro יגיע עם מסך Force Touch בגודל 12.9 אינץ’ ברזולוציית 2732×2048 ואף עם עט סטיילוס מותאם התומך במסך הרגיש לעוצמת הלחיצה והנגיעה בו. מלבד אלו, נראה גם מחבר USB Type-C, ארבעה רמקולים בתצורת סטריאו ואת מערכת ההפעלה iOS 9.1 שתושק יחד איתו.

בהנחשה שהדיווח מהימן, Apple iPad Pro יוצע להזמנה מוקדמת באוקטובר ויגיע למדפים כבר בחודש נובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים