פטנט מבית אפל חושף את כוונתה להשיק עט סטיילוס עבור ה-iPad Pro

אייפד פרו עם עט סטיילוס (אילוסטרציה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

אפל נוהגת להגן על כל מוצריה ואביזריה באמצעות אינספור פטנטים המאושרים באופן תכוף ע”י משרד הפטנטים האמריקאי. כעת, חושף אתר הטכנולוגיה Patently Apple כי אפל עדכנה את אחד מן הפטנטים הקודמים שלה, הנוגע לאביזרים לאייפד הניתנים להצמדה למכשיר באמצעות מגנט. בעדכון החדש הוסיפה אפל שש טענות חדשות לפטנט, כאשר מחציתן נוגעות לחיבורו של עט סטיילוס למכשיר.

על פי העדכון לפטנט, נראה כי אפל עובדת על עט סטיילוס חדש אותו יוכלו המשתמשים לחבר בעזרת מגנט לאייפד. בעת חיבור המתקן לאייפד שעל גביו תמצא העט יכנס המכשיר למצב “זיהוי קלט מעט הסטיילוס“. במצב זה יגיב המכשיר לשינויים במיקום העט ולתזוזותיו על גבי המסך. כמו כן, דיווחים קודמים מסרו כי עט הסטיילוס עשוי להתחבר למכשיר באמצעות בלוטות’ ובכך לאפשר את מימושן של מגוון פונקציות נוספות בשילוב עם החיבור המגנטי לאייפד.

מלבד הפרטים הנוגעים לעט הסטיילוס, נמצאים מספר אביזרים מעניינים במיוחד עליהם ייתכן שאפל עובדת. הראשון בהם הינו קורא כרטיסים מגנטי, העשוי להתחבר לאייפד ולאפשר לו לקרוא כרטיסי אשראי. טרם ברורה מטרת האביזר, אך ייתכן כי אפל מעוניינת לגרום לעוד ועוד עסקים ורשתות לבצע שימוש באייפד כקופה וכמכשיר לסליקת אשראי.

נוסף על אלו מתייחסת אפל למספר אביזרים שונים המתחברים באופן מגנטי למכשיר, כגון: חיבור התקן זיכרון שיספק נפח אחסון נוסף, מערכת קליטה ושידור בטכנולוגיית RF וכן חיבור מצלמה. עדכון זה לפטנטים של החברה עומד בקנה אחד מול השמועות והדיווחים הבלתי פוסקים אודות ה-iPad Pro הצפוי להגיע בעוד מספר חודשים לצד מספר אביזרים וביניהם עט סטיילוס. מלבד העט, נראה כי שאר האביזרים המצויינים בפטנט החדש עשויים לסמל על ייעודו של המכשיר לפלח שוק מעט שונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים