יורוקום תשווק את מכשירי הסמארטפון של מוטורולה ואת דגמי ה-Lumia 950 של מיקרוסופט בישראל

Moto X Play Moto X Play

קבוצת יורוקום משווקת בישראל את מכשירי הסמארטפון של חברת ZTE הסינית כמו גם את מכשירי הלומיה מבית נוקיה (כיום מיקרוסופט), אולם כעת מקבלת החברה את הזיכיון הרשמי לשווק את מוצרי חברת מוטורולה בארץ גם כן, כך מסרה החברה בהודעה לעיתונות.

שיווק מכשיריה של מוטורולה בישראל יחל כבר בימים הקרובים עם הסמארטפונים Moto G (דור שני מ-2014) ו-Moto X Play, אלו יוצעו בשוק המקומי במחירים 1199 שקלים ו-2299 שקלים בהתאמה. בשלב זה לא מסרה החברה פרטים אודות מכשיר נוסף אותו השיקה לאחרונה החברה הנמצאת בבעלות לנובו הסינית, הוא ה-Moto X Style, כאשר מידע בדבר שיווק שעוניה החכמים של מוטורולה גם הוא לא נמסר בשלב זה.

מכשיר ה-Moto G הוצג לראשונה בחודש ספטמבר 2014 ומהווה למכשיר השני בסדרת הסמארטפונים של החברה עבור שוק הביניים. מפרטו כולל מסך 5 אינץ’ ברזולוציית HD 720p, מעבד מרובע ליבות בתדר 1.2GHz המשולב בערכת השבבים Snapdragon 400, זיכרון 1GB RAM ואחסון בנפח 16GB/8GB, מצלמת 8 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת 2 מגה-פיקסל משנית, סוללת 2070mAh.

מכשיר ה-Moto X Play הינו אחד מהדגמים בסדרת Moto X החדשה לשנת 2015 ומציע מפרט הכולל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p, מעבד בעל 8 ליבות המבוסס על ערכת השבבים Snapdragon 615, זיכרון 2GB RAM, מצלמה ראשית בעלת חיישן 21 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית בעלת חיישן ברזולוציית 5 מגה-פיקסל, רכיב אחסון בנפח 16GB (או 32GB) הניתן להרחבה וסוללה עצומה בקיבולת 3,630mAh.

מפרט מלא: Moto X Play

לצד ההודעה על קבלת זיכיון שיווק מכשיריה של מוטורולה בישראל, אישרה החברה כי מכשיריה החדשים של מיקרוסופט מסדרת ה-Lumia 950, עליה הכריזה ענקית התוכנה בתחילת אוקטובר, יגיעו גם הם לישראל, אם כי מועד השקתם לא נמסר. מדובר במכשירים הראשונים של החברה המגיעים עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10 באופן מובנה היישר מהקופסה.

עדכון: מיורוקום נמסר כי מכשיר ה-Motorola Moto G שישווק על-ידי החברה בישראל הינו מהדור השני של המכשיר (Moto G 2nd Gen) ולא דגם הדור השלישי של הסדרה שהוצג בשנת 2015 – הפרטים בכתבה שונו בהתאם. (תודה לאבי על תשומת הלב).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים