צץ ברשת: ZTE Nubia Z11 – עם שוליים אינטראקטיביים ו-Snapdragon 820

ZTE Nubia Z11 Leak

כחצי שנה לאחר השקת מכשיר הדגל  ZTE Nubia Z9, צץ ברשת מכשיר דגל חדש מבית היצרנית כשהוא עונה לשם Nubia Z11 ומציע עיצוב יוקרתי, מפרט מן השורה הראשונה ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

את התמונות וכל הפרטים הראשונים אודות מכשיר הדגל הבא של היצרנית חושף האתר הסיני CN Beta. על פי האתר, ה-Nubia Z11 ישלב את המערכת על שבב Snpadragon 820 מבית קוואלקום, לצד זיכרון 4GB RAM.

אלו יספקו את הכוח המניע למסך 5.2 אינץ’ ברזולוציית Quad HD שימוקם בחלקו הקדמי של המכשיר, מעט מתחת למצלמת הסלפי שתגיע ברזולוציית 13 מגה פיקסל. בגב המכשיר נמצאת מצלמה ראשית ברזולוציית 20.7 מגה פיקסל וכן קורא טביעות אצבע. נוסף לכך, ירוץ המכשיר על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 ישירות מן הקופסה, כשעליה מולבש ממשק ZTE העצמאי.

ZTE Nubia Z11 Leak

על פי התמונות המודלפות, יציע המכשיר מבנה מתכת יוקרתי במיוחד ושוליים אינטראקטיביים, שיפעלו בטכנולוגיית FiT – Frame interactive Technology, המוכרת לנו מקודמו, Z9. אלו יאפשרו למשתמש לנצל את שוליי המכשיר על מנת לבצע פעולות שונות.

ZTE Nubia Z11 יוכרז, ככל הנראה, במהלך המחצית הראשונה של 2016, בעוד מועד ההכרזה המדויק אינו ידוע.

ZTE Nubia Z11 Leak


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים