הוכרז: ZTE Nubia Z9 – בעל מבנה מתכת יוקרתי, מפרט מתקדם ושוליים אינטראקטיביים

לאחר חרושת השמועות והדיווחים שהציפו את הרשת בשבועות האחרונים, הכריזה ZTE באופן רשמי על ה-ZTE Nubia Z9, מכשיר הדגל המתקדם ביותר של החברה, המציג מבנה מתכת יוקרתי, מפרט חזק, מסך נטול שוליים ומספר פיצ’רים מעניינים במיוחד.

בהתאם להשערות, הכריזה אמש (ד’) ZTE על ה-Nubia Z9 המציג מפרט שתואם את הדיווחים הקודמים – מבנה מתכת יוקרתי במיוחד, ערכת שבבים מסוג Snapdragon 810, מסך בגודל 5.2 אינץ’ בעל רזולוציית Full HD, בשונה ממסך ה-Quad HD כפי שהוערך בדיווחים, סוללת 2900mAh, זכרון RAM בנפח 3GB לדגמים הבסיסיים ו-4GB לדגם הפרימיום ו-32 או 64 גיגה לאחסון.

כמו כן, משלב המכשיר קורא ביומטרי לזיהוי טביעת אצבע, אך זה ימצא בדגמי ה-Elite\Exlusive בלבד. מערך הצילום ב-Z9 כולל חיישן מבית סוני מדגם IMX234 כשהוא בעל רזולוציית 16 מגה פיקסל, מייצב תמונה אופטי, מפתח צמצם f/2.0 ויכולות צילום וידאו ב-4K. מצלמת הסלפי במכשיר תכלול חיישן ברזולוציה גבוהה למדי העומדת על 8 מגה-פיקסל, גם הוא חיישן מבית סוני.

הפרט המעניין ביותר בהכרזת המכשיר הינו המסך נטול השוליים, המביא עימו את ה-Nubia FIT – טכנולוגיית המסגרת האינטראקטיבית (Frame Interactive Technology). באמצעות פיצ’ר זה יתאפשר למשתמש לבצע פעולות שונות על גבי שולי המכשיר ובאמצעותם להפעיל מספר קיצורי דרך או פעולות המוגדרות במכשיר.

לדוגמה, על מנת לצלם מסך, כל שיצטרך המשתמש לעשות הוא ללחוץ פעמיים על מסגרת המכשיר. ניתן יהיה להחליק את האצבעות על השוליים משני צידי המכשיר לכיוון חלקו התחתון על מנת להנמיך את הבהירות ולכיוון חלקו העליון על מנת להגבירה. פעולות נוספות אותן יוכל המשתמש לבצע הן הפעלת המצלמה, פתיחת המכשיר ועוד. טרם נמסר האם יוכל המשתמש להגדיר פעולות חדשות.

zte-nubia-z9-1

אז מה מחירו של התענוג? ובכן, למרות העובדה כי מדובר ביצרנית סינית, ממנה ציפינו שמחירי המכשירים יהיו נמוכים למדי, ה-Nubia Z9 מתומחר ב-564 דולרים עבור דגם הבסיס (בעל זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון 32GB, ללא קורא טביעות אצבע) ו-645 דולרים לדגם ה-Elite\Exlusive (בעל זיכרון 4GB RAM, נפח אחסון 64GB וקורא טביעות אצבע). יש לקחת בחשבון כי ברחבי העולם, אם וכאשר יושק באופן גלובלי, יתומחר מעט גבוה מן המחירים לשוק הסיני.

השוואת מפרטים: ZTE Nubia Z9 מול ZTE Nubia Z9 Elite


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים