ממשיך להיחשף: Xiaomi Mi Note 2 יגיע עם Snapdragon 821, 6GB RAM ו-256GB זיכרון אחסון

Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה) Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה)

אמש (א’, 11.9) שיתפנו אתכם בכל הפרטים אודות הגרסה המשודרגת למכשיר הדגל הנוכחי מבית ענקית הטכנולוגיה הסינית, שיאומי, היא כמובן ה-Mi5S, וזה עתה מוצאים דרכם אל הרשת המפרט הטכני וכן תמונותיו של ה-Xiaomi Mi Note 2, פאבלט דגל נוסף בייצור היצרנית שצפוי גם הוא להפוך רשמי במהלך השבועות הקרובים.

התמונות החדשות מגיעות ישירות ממולדת היצרנית הסינית, ובאלו נראה המכשיר כשהוא מציע קווי עיצוב זהים לחלוטין לתמונות ההדמיה שדלפו מוקדם יותר לרשת: מסך Edge הקמור מימין ומשמאל, מסגרת מתכתית, גב זכוכית, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע שישמש ככפתור בית וכן שוליים מצומצמים במיוחד. מסך זה, אגב, ישלב טכנולוגיה לזיהוי עוצמת הלחיצה ויגיע בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Full HD או Quad HD.

Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה)
Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה)

מפרטו של המכשיר, כפי שזה נחשף זה עתה, יציע למשתמשיו באופן מפתיע למדי מערכת שבבים מדגם Snapdragon 810 בדגם הבסיסי (תצוות ל-4GB RAM ו-32GB אחסון), בעוד דגם הפרימיום ישלב שבב עיבוד בעל יכולות עיבוד מן השורה הראשונה, הוא ה-Snapdragon 821. לצד זה נמצא רכיב אחסון פנימי על סך 128 או 256 גיגה-בייט וכן זיכרון RAM בנפח מרשים של 6GB.

עוד יציע המכשיר סוללה בקיבולת 4,000mAh, מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 16 מגה פיקסל כל אחד. עובי המכשיר יעמוד על 6.5 מ”מ והוא אף יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט. בשלב הנוכחי לא ברור מתי יהפוך המכשיר לרשמי, אך אנו בהחלט מקווים  כי הדבר יתרחש ב-24 בספטמבר, זאת כפי שדווח מוקדם יותר.

Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה)
Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים