דיווח חדש מעיד: מחשבי ה-Macbook Pro החדשים יוכרזו ב-27 באוקטובר

קונספט: כך יראה מחשב ה-MacBook עם רצועת מגע קונספט: כך יראה מחשב ה-MacBook עם רצועת מגע (קרדיט: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

אמנם פחות משבועיים נותרו עד סופו של חודש אוקטובר, בו דווח כי אפל תחשוף מחשבי מקבוק חדשים, אך ברשת מסרבים להניח לענקית הטכנולוגיה האמריקאית בנושא זה. דיווח חדש המגיע ישירות מאתר Macotakara היפני מעיד גם הוא כי זו תכריז עוד במהלך החודש הנוכחי על הדור הבא למחשבי ה-MacBook Pro, ואליו מצטרף אתר Recode, המדווח כי אפל תערוך אירוע הכרזה ביום חמישי הבא, ה-27 באוקטובר.

מלבד הדברים הללו, מוסר האתר היפני כי על פי מקורותיו יציעו מחשבי ה-MacBook Pro החדשים למשתמשיהם מחבר USB Type-C ו-Thunderbolt 3, בעוד אפל צפויה להשאיר מאחור את מחבר הטעינה הוותיק MagSafe.

הצצה לאחור

יחד עם זאת, צפויים מחשבי המקבוק פרו החדשים להביא עימם, לראשונה במחשבי אפל, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש מסוג TouchID שיוטמע בכפתור ההדלקה וככל הנראה יפנה את המשתמש לחשבון המתאים ללא צורך בהקשת הסיסמה, זאת בעת הדלקת המחשב. כמו כן, נמצא במחשב רצועת מגע מסוג OLED שתמצא מעל לכפתורי המקלדת הסטנדרטיים ותחליף במיקומה את שורת מקשי הפונקציות הפופולרית.

עוד נמסר בדיווח כי היצרנית האמריקאית תפסיק את ייצורו של מחשב ה-MacBook Air בגודל 11 אינץ’, בעודה משאירה על גבי מדפי החנויות את הדגם בעל מסך ה-13 אינץ’, זאת ככל הנראה בעקבות עלייתו על המדפים של ה-MacBook 12 לפני למעלה משנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים