Sandisk מכריזה על כרטיס זיכרון בנפח גדול ועל דיסק-און-קי מהיר במיוחד

יצרנית זכרונות הפלאש סנדיסק הכריזה על זוג אמצעי אחסון ניידים בנפח 256 גיגה-בייט: אחד מהם הוא כרטיס microSD, בעוד שהשני הוא החסן נייד (דיסק-און-קי) מהיר במיוחד.

נתחיל בכרטיס, המשתייך לסדרת SanDisk Ultra. אף שמדובר בכרטיס בעל נפח גבוה, הוא ממש אינו הראשון בחבורה, ובטח לא הגדול ביותר. הקדימו אותו כרטיסים דוגמת ה-EVO Plus של סמסונג, כרטיס מבית Kingston ואפילו זוג כרטיסים מבית סאנדיסק עצמה. הכרטיס החדש מתעלה על קודמיו בכך שהוא מציע ביצועים גבוהים המכוונים לשימוש בסמארטפון.

הכרטיס החדש הוא הראשון שתואם את תקן Application Performance רמה 1 מבית ארגון Secure Digital, תקן המיועד לשימוש בסמארטפון. על מנת לעמוד בתקן, הכרטיס מציג ביצועי כתיבה וקריאה רנדומליים גבוהים העומדים על 500 ו-1,500 פעולות לשנייה בהתאמה. הביצועים הגבוהים מיטביים לשימוש יחד עם אפליקציות הסמארטפונים ומאפשרים לכרטיס שלא להעיב על ביצועי המכשיר, גם כאשר האפליקציה כולה נטענת מתוך הכרטיס.

 

sandisk-ultra-a1-256gb

המוצר השני שהציגה סאנדיסק הוא דיסק און קי בשם Extreme PRO USB 3.1. לטענת סאנדיסק, הכרטיס החדש מציע אמינות וביצועים של כונן SSD במעטפת הקומפקטית של החסן נייד – והביצועים מגבים את טענותיהם. הכרטיס החדש מתגאה במהירויות פעולה מרהיבות של 420 מגה-בייט בשנייה לקריאה ו-380 מגה-בייט לשנייה בכתיבה – מספיק מהר על מנת להעביר אליו סרט 4K באורך מלא תוך פחות מרבע דקה.

ההחסן החדש עטוף במעטפת אלומיניום יוקרתית עם עיצוב מתוחכם אשר תגן עליו מפני מכות ונפילות. ההחסן תומך בתקן USB 3.1 המציע מהירות תעבורה מקסימלית של 10 גיגה-ביט בשנייה – פי שניים מתקן USB 3.0, לו חמישה גיגה-ביט בשנייה בלבד. חמישה גיגה-ביט בשנייה מתורגמים ל-625 מגה-בייט בשנייה בלבד, שיחד עם תקורה (Overhead) וגורמים מעטים נוספים עשויים להוות צוואר בקבוק עבור ההחסן. תמיכה בתקן USB 3.1 מסירה את כל המגבלות הללו ומאפשרות להחסן להפיק את מירב הביצועים מן השבבים המוטמעים בו.

כרטיס ה-Sandisk Ultra יוצע לרכישה עוד החודש ברחבי העולם בעבור 200 דולרים, הם כ-770 שקלים חדשים. החסן ה-Extreme Pro יוצע לרכישה בארה”ב בסוף החודש בעבור 180 דולרים (כ-700 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים