שנת התרנגול: שנה סינית חדשה נפתחת ועימה מגיעים מבצעי מכירות חדשים

מבצעי מכירות של אתר Gearbest לשנה הסינית החדשה

השנה הסינית החדשה נפתחת בימים אלו עם פסטיבל האביב המציין את כניסתה של שנת התרנגול. יחד עם חגיגות השנה החדשה, מגיעים גם מבצעי הקניות הפותחים את שנת 2017 וכחלק משיתוף הפעולה שלנו עם אתר Gearbest קיבלנו את רשימת המבצעים המלאה הזמינה החל מאתמול ועד צאת החג ב-7 בפברואר. אספנו כמה מהמבצעים המעניינים יותר שהצלחנו למצוא ואנו מביאים אותם כאן לפניכם לצד הערכות התמחור ליבוא אישי של המוצרים לישראל.

חשוב לדעת: לפני שתבחרו אם להתחיל בתהליך ייבוא אישי או לא, נמליץ לעבור על מדריך רשות המסים לייבוא אישי של מוצרים לישראל, על טבלת המיסוי לפי מוצר המתעדכנת מידי יום שלישי ואם תרצו, תוכלו להיעזר במחשבון “קנה לי” (לא מחשבון רשמי של רשות המסים) כדי לחשב הערכות לעלויות המסים על מוצרים שתרצו לייבא לישראל.

גילוי נאות: הקישורים לעמוד המוצר המופיעים מטה צבועים בחשבון המשתמש שלנו בגאדג’טי. אם אינכם מעוניינים שנקבל עמלה על כל רכישה בפועל של מוצר, אתם יותר ממוזמנים לגשת לאתר GearBest ולחפש את המוצרים המצויינים מטה. העמלה המוזכרת מעלה לא מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

סמארטפונים

ב-Gearbest מציעים מספר בלתי מבוטל של מבצעים על טלפונים חכמים, חלקם אף עם כפל מבצעים דרך שימוש בקופון. מרבית המותגים הזמינים במבצעים הגדולים יותר באתר מוכרים פחות בישראל, על כן בחרנו להדגיש את הדגמים המוכרים יותר, אותם אנו נוהגים לסקר כאן באתר, ולהשאיר לכם את האפשרות לצפות בכלל המבצעים דרך הקישור לעמוד המבצעים הכללי. למעבר לעמוד זה – לחצו כאן.

למעבר לעמודי המוצר של כל אחד מהמוצרים הבאים, לחצו על שמו של המוצר המופיע מטה:

OnePlus 3T
OnePlus 3T

OnePlus 3T – מכשיר הדגל האחרון של חברת OnePlus הסינית מציע מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, את מערכת השבבים Snapdragon 821 של קוואלקום עם 4 ליבות עיבוד חזקות מסוג Kyro, זיכרון של 6GB RAM, נפח אחסון של 64 גיגה-בייט, מצלמת 16MP ראשית וסוללת 3,400mAh עם תמיכה בטעינה מהירה (למפרט המלא).

את המכשיר ניתן למצוא באתר Gearbest במחיר של 450 דולר עם משלוח בחינם, כאשר לאחר תשלום מסי יבוא אישי אנו מעריכים שהמכשיר יעלה לכם כ-2400 שקלים. חשוב לציין כי המכשיר נמכר בישראל ביבוא רשמי במחיר 2,795 שקלים, אך זמין דרך יבואנים מקבילים במחיר המתחיל ב-2,450 שקלים (לפי אתר השוואות המחירים זאפ).

UMi Z
UMi Z

UMI Z – אחד ממכשיריה החדשים ביותר של היצרנית הסינית שהוכרז בתחילת חודש ינואר 2017. המכשיר מציע מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, מעבד בעל 10 ליבות בתדר מירבי של 2.6GHz, זיכרון 4GB RAM ואחסון בנפח 32GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי בעלת חיישן 13 מגה פיקסל וסוללת 3,780mAh.

את המכשיר ניתן למצוא באתר Gearbest במחיר של 240 דולרים עם משלוח בחינם, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-1,300 שקלים.

Lenovo K5 Note
Lenovo K5 Note

Lenovo K5 Note 4G – מכשיר שוק ביניים עליו הכריזה לנובו בתחילת השנה הקודמת ומשלב מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מתומן ליבות בתדר מירבי של 1.8GHz, זיכרון 2GB RAM ונפח אחסון של 32GB עם אפשרות הרחבה, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית וחיישן 8 מגה-פיקסל עבור מצלמת הסלפי וסוללת 3,500mAh. יש לציין כי המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה Android 5.1.

את המכשיר ניתן למצוא באתר Gearbest במחיר של 170 דולרים עם משלוח בחינם, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-950 שקלים.

Lenovo ZUK Z2
Lenovo ZUK Z2

Lenovo Zuk Z2 – מכשיר ה-ZUK Z2 מבית לנובו הוצג לראשונה ביוני 2016 ומשלב מסך 5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, את מערכת השבבים Snapdragon 820, זיכרון 4GB RAM ונפח אחסון של 64GB, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית ו-8 מגה-פיקסל עבור מצלמת הסלפי. סוללת המכשיר מציעה קיבולת של 3,500mAh ומערכת ההפעלה המשולבת בו הינה אנדרואיד 6.0.

את המכשיר ניתן למצוא באתר Gearbest במחיר של 187 דולרים עם משלוח בחינם, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-1,000 שקלים.

מבצעים נוספים ניתן למצוא כאן.

מוצרים נבחרים

QCY Q29 – מדובר באוזניות In-Ear אלחוטיות ללא חוטים כלל בדומה ל-GearX של סמסונג או ה-AirPods של אפל, רק שהן מוצעות במחיר נמוך בהרבה. האוזניות תומכות בהאזנה בסטריאו דרך בלוטות’ 4.1 למשך 12 שעות על פי הצהרת החברה יחד עם סוללת 220mAh הנטענת באמצעות עריסת טעינה. תוכלו למצוא סקירה (באנגלית) לאוזניות באתר Slashgear.

את האוזניות ניתן להשיג באתר Gearbest במחיר של 53 דולרים לאחר הזנת קוד הקופון GBCE (מחיר מבצע רגיל לפני כפל מבצע עם קופון – 60 דולר) עם משלוח בחינם, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-200 שקלים.

אוזניות ללא חוטים QCY Q29
אוזניות ללא חוטים QCY Q29

SJCAM SJ4000 – מצלמת אקסטרים המציעה תמיכה בצילום וידאו באיכות Full HD 1080P עם תמיכה ב-WiFi, מסך בגודל 1.5 אינץ’, סוללת 900mAh שתספק עד 70 דקות הסרטה על-פי הצהרת החברה, תמיכה ב-iOS ואנדרואיד ועמידות בפני מים ואבק בתקן IP68. כרטיס SD נתמך עד 32GB ולא מגיע עם המצלמה.

את המצלמה ניתן להשיג באתר Gearbest במחיר של 74.81 דולרים לאחר הזנת קוד הקופון GBCE (מחיר מבצע רגיל לפני כפל מבצע עם קופון – 85 דולר) עם משלוח בחינם, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-285 שקלים.

מצלמת אקסטרים SJCAM SJ4000
מצלמת אקסטרים SJCAM SJ4000

כרטיס microSD 16GB – כרטיס microSD מ-Class10מבית סמסונג המיועד להרחבת הזיכרון בסמארטפון (או לכל שימוש אחר). מציע נפח של 16 גיגה-בייט ובעל מהירות קריאה של 48 מגה-בייט בשנייה ומהירות כתיבה של 20 מגה-בייט בשנייה.

את כרטיס הזיכרון ניתן להשיג באתר Gearbest במחיר של 7.11 דולרים לאחר הזנת קוד הקופון GBCNA עם משלוח בחינם, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-27 שקלים.

SYMA X5SW – רחפן עם מצלמה הניתן לשליטה מרחוק באמצעות שלט רחוק ולצפיה בוידאו המצולם באמצעות הסמארטפון או הטאבלט. הרחפן מציע מצלמה מובנית בעלת רזולוציית צילום של 0.3MP ומשלב ג’יירוסקופ ו-4 להבים. טווח תעופה מוגדר עד 50 מטרים מהבסיס (שלט), זמן צילום וידאו עד 30 דקות וזמן תעופה מוגדר על כ-5 דקות דרך סוללת 500mAh המשולבת.  משקל הרחפן כקילוגרם אחד. (לסקירה שלנו לרחפן דומה, SYMA X5C, ללא מצלמה – לחצו כאן).

את הרחפן ניתן להשיג באתר Gearbest במחיר של 48 דולרים לאחר הזנת קוד הקופון RCOF עם משלוח בעלות 1.41 דולר נוספים, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-200 שקלים.

רחפן X5SW מבית SYMA
רחפן X5SW מבית SYMA

שואב אבק רובוטי ILIFE V7S Pro – דגם משופר במעט לשואב האבק V7S אותו סקרנו כאן באתר. דגם זה כולל שיפור במנגנון הניקוי באמצעות מים ומספר שדרוגים בצד הגדרת תכניות אוטומטיות לניקוי רגיל ובאמצעות מים. (לסקירה שלנו לדגם V7S הסטנדרטי – לחצו כאן)

את שואב האבק ניתן להשיג באתר Gearbest במחיר של 172.5 דולרים לאחר הזנת קוד הקופון HOME עם משלוח בעלות 20 דולר נוספים, ומחירו ביבוא אישי מוערך בכ-900 שקלים.

שואב אבק רובוטי מדגם ILIFE V7S Pro
שואב אבק רובוטי מדגם ILIFE V7S Pro

מבצעים לפי קטגוריה

כלל המבצעים זמינים בעמוד מרוכז המחולק לפי קטגוריות ויתעדכן מידי יום עם מבצעים חדשים עד תום חגיגות ה-Spring Festival בתחילת החודש הבא – לחצו כאן למעבר.

  • למעבר לעמוד מבצעי הטלפונים – לחצו כאן.
  • למעבר לעמוד מבצעי מחשבים, טאבלטים וציוד נלווה – לחצו כאן.
  • למעבר לעמוד מבצעי גאדג’טים (מצלמות, שעונים וצמידים חכמים ועוד) – לחצו כאן.
  • למעבר לעמוד מבצעי שואבי אבק ופריטים ביתיים נוספים – לחצו כאן.
  • למעבר לעמוד מבצעי רחפנים וצעצועים נוספים – לחצו כאן.

*כל המחירים בכתבה נדגמו מאתר Gearbest ונכונים לתקופת המבצעים בלבד והמחירים בשקלים הינם הערכה בלבד ועל-פי שערי המרה בזמן הפרסום. אם מצאתם שגיאה, אנא דווחו לנו דרך עמוד יצירת הקשר באתר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים