פרטנר תשיק את שירות הטלוויזיה Partner TV ביום שלישי הקרוב

אחרי לא מעט דחיות וכמות מרשימה של טיזרים, מודיעה היום (ה’) חברת התקשורת פרטנר כי תערוך מסיבת עיתונאים לרגל השקת שירות הטלוויזיה פרטנר TV ביום שלישי הקרוב, ה-27 ביוני, בשעות הבוקר. ההשקה תגיע לאחר מספר הודעות קודמות מהחודשים האחרונים בהן טענה פרטנר כי תשיק את שירות הטלוויזיה החדש “בשבועות הקרובים”, אך כעת נראה כי החברה מוכנה סוף סוף להשקה בפועל.

בחודשים האחרונים חשפה פרטנר מספר הסכמים עליהם חתמה עם ספקיות תוכן שישלבו את התכנים ו\או הערוצים שלהן בשירות הטלוויזיה Partner TV. בין ספקיות התוכן ניתן למצוא את RGE, בעלת ערוצי הספורט המוכרים בישראל, ביניהם ספורט5 ו-5live, שתספק שידורים מליגת העל, ליגת האלופות, NBA, ווימבלדון, מירוצי פורמולה 1, מכבי ת”א ביורוליג ועוד.

חבילת תוכן נוספת שתציע פרטנר עם שירות Partner TV תהא זו של חברת נטפליקס. על פי הודעה אותה מסרה פרטנר בסוף מאי 2017, ישולבו תכני נטפליקס באופן מובנה בשירות החדש שתשיק החברה בשבוע הבא, עם תמיכה ברזולוציות שידור גבוהות (עד 4K) ובשילוב כפתור “Netflix” ייעודי בשלט. ערוץ תוכן נוסף שישולב בשירות יהיה “ערוץ צחוק וסטטנד-אפ” שיופק על ידי טדי הפקות ויציג הפקות מקור בעולם השעשועונים, הקומדיה והסטנד-אפ ועוד.

שירות הטלוויזיה Partner TV יהיה מבוסס ממיר דיגיטלי שיימסר ללקוחות החברה, אך צפוי לתמוך גם במערכת ההפעלה Android TV ולהיות זמין דרך אפליקציה ייעודית.

טווח המחירים הצפוי

השירות החדש אינו הראשון דרכו תנסה פרטנר לכבוש את תחום התוכן. בשלהי 2014 השיקה החברה, שבאותה עת עדיין נקראה “אורנג'”, את שירות התוכן Orange 4GTV. השירות היה מבוסס אפליקציה ואיפשר הזרמת תכנים שונים בדגש על רשת הדור הרביעי. עם השקתו של השירות, עמד מחירו על 20 שקלים בחודש והציע מגוון מצומצם של תכנים, בהם ערוצים בשידור חי, תכניות בידור, ספורט, ילדים, סרטים ועוד.

בעוד Partner TV יעבוד במודל תשלום חודשי קבוע דומה, צפוי שירות הטלוויזיה להציע מגוון רחב יותר של תכנים ולהתמקד לא רק בצרכני המובייל, אלא גם בצרכני התוכן בסלון הביתי. מחירו של השירות, בהתאם, צפוי שיהיה גבוה מאותם 20 שקלים בהם הוצע Orange 4GTV, אך בשלב זה לא ידוע כיצד יתומחר בדיוק וכל שנוכל להעריך הוא שמחירו של השירות ינוע בין 50-100 שקלים בחודש עבור החבילה הבסיסית.

לשם השוואה, שירות התוכן סלקום TV מציע מגוון רחב של תכנים במחיר של 99 שקלים, שירות Next של הוט מציע תכנים מגוונים על גבי מכשירים ניידים במחירים הנעים בין 49-69 שקלים, שירות נטפליקס מציע תכנים מגוונים בעלות חודשית שנעה בין 8-12 דולר בחודש, שירות הטלוויזיה Smart מבית טריפל סי מציע מגוון ערוצים בשידור חי מהארץ והעולם לצד תכני VOD בחינם ובתשלום במחיר בסיס חודשי של החל מ-50 שקלים ואמזון מציעה את ספריית התוכן Prime Video בישראל בעלות מצומצמת למדי של 6 דולר עם תקופת ניסיון במחיר 3 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים