פרטים חדשים אודות ה-Moto G5S Plus נחשפים, עשוי להפוך לרשמי ב-25 ביולי

Lenovo Moto G5S Plus (מקור: Venture Beat) Lenovo Moto G5S Plus (מקור: Venture Beat)

מוקדם יותר השבוע שיתפנו אתכם בתוכניותיה של חטיבת מוטורולה מבית ענקית המחשוב ויצרנית המובייל הסינית, לנובו, לקיום אירוע הכרזה מאוחר יותר החודש, בתאריך ה-25 ביולי, יום שלישי, במרכזו תציג סמארטפונים חדשים לסדרת Moto המוכרת. פרטים חדשים של מדליף המובייל אוון בלאס מציגים את מפרטו הטכני ויכולותיו של אחד מן הסמארטפונים העשויים להפוך לרשמיים במסגרת אירוע ההכרזה, הוא ה-Lenovo Moto G5S Plus.

על פי דברי בלאס, כפי שאלו פורסמו במגזין הטכנולוגיה Venture Beat, ה-Moto G5S Plus יגיע למשתמשיו עם יכולות עיבוד הדומות לאלו של דגם ה-Moto G5 Plus, כאשר מתחת למכסה המנוע יציע ה-G5S פלוס את מערכת השבבים Snapdragon 625 הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 2.0GHz, עם רכיב אחסון וזיכרון עבודה (RAM) במגוון וריאציות, המקסימלית בהן כוללת 4GB RAM ו-64GB אחסון פנימי.

יחד עם אלו, ה-Moto G5S Plus יציע מערך צילום כפול בגבו הכולל שני חיישנים ברזולוציית 13 מגה פיקסל, אחד מהם מציע צילום בצבע (RGB) ואילו הנותר הינו חיישן מונכרום המצלם בשחור ולבן בלבד. בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080p וכן מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל הצמודה לפלאש LED ייעודי. לצד ה-Lenovo Moto G5S Plus צפויה חטיבת מוטורולה לחשוף דגם נוסף בסדרה שעונה לשם Moto G5S, אלא שזה לא יציע מערך צילום כפול בגבו.

Lenovo Moto G5S Plus (הדלפה)
Lenovo Moto G5S Plus (הדלפה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים