זהו Nokia 8 – עם מערך צילום כפול בעל עדשות Zeiss ועיצוב מוכר

נוקיה 8 (הדלפה) נוקיה 8 (הדלפה)

במשך שנים דאגה ענקית הסלולר הפינית, נוקיה, לצייד את מכשיריה מהסוגים השונים במצלמות המגיעות עם עדשות צילום מבית ענקית האופטיקה הגרמנית Carl Zeiss, אך מכירת עסקי המובייל שלה למיקרוסופט קטעה את שיתוף הפעולה הרחב. לאחר שמוקדם יותר החודש הודיעו נוקיה ו-Zeiss על תחייתו המחודשת של שיתוף הפעולה ביניהן, דולפות לרשת תמונותיו הראשונות של מכשיר הדגל Nokia 8 המאשרות כי זה יבצע שימוש בעדשות Zeiss.

על פי התמונה המודלפת, שהגיחה לרשת דרך מדליף המובייל המוכר אוון בלאס והוצגה בידיעה שפורסמה באתר Venture Beat, ניתן לראות כי בגב הנוקיה 8 נמצא מערך צילום כפול בעל שני חיישנים, ולצידם המיתוג המוכר של חברת Zeiss הגרמנית. ה-Nokia 8, שעשוי להיות מכשיר הדגל הבא למותג הפיני הוותיק, מציג בתמונה קווי עיצוב המוכרים משאר דגמי האנדרואיד של HMD Global ובראשם נמצא מבנה מתכת מלא ומעוגל.

הצצה לאחור

גוף המתכת מתאגד אל זכוכית המגנה על חלקו הקדמי של המכשיר, שם נמצא מסך בעל שוליים עבים למדי המציג מעליו ומתחתיו מצלמת סלפי קדמית, כפתור בית המשלב קורא טביעות אצבע ושני כפתורי ניווט קפסטיביים. בכל הנוגע למפרטו הטכני של המכשיר, התמונה אינה כה ברורה.

על פי חלק מן הדיווחים הקודמים, ספינת הדגל של נוקיה הייתה צפויה להיקרא בשם Nokia 9 ולהגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 835, בעוד ה-Nokia 8 יהווה למכשיר פרימיום הפונה לשוק הבינוני-גבוה ומשלב מפרט מעט יותר צנוע, שבראשו פלטפורמת העיבוד Snapdragon 660. עם זאת, ייתכן כי בסופו של דבר יתברר כי ספינת הדגל מבית היצרנית תיקרא בשם נוקיה 8 ותהא זו שתציע את שבב הדגל מבית קוואלקום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים