הפתעה: Galaxy Note 10.1 כבר בחנויות, שבועיים לפני המועד המתוכנן

בעוד סמסונג מתכוונת ככל הנראה לחשוף את מכשיר ה-Galaxy Note 10.1 באירוע שתקיים ב-15 באוגוסט, רשתות שיווק בארה”ב מדווחות הבוקר על הגעת מלאי ראשון של הטאבלט המחודש אשר נחשף לראשונה בתערוכת MWC שהתרחשה בפברואר. מפרט המכשיר, כפי שעולה מהתמונות שפרסמו אותן רשתות שיווק, כולל מסך 10.1 אינץ’ ברזולוציית 1280×800, מעבד ארבע ליבות בתדר שעון 1.4GHz, זיכרון RAM בנפח 2GB, נפח אחסון פנימי 16GB, מצלמת 5 מגה-פיקסל עם יכולת צילום וידאו HD 1080p, עט ה-S-Pen, קישוריות 3G, קישוריות אינפרא-אדום המרמזת על יכולת של המכשיר לשמש כשלט רחוק וסוללת 7,000mAh.

נקודה נוספת שמעלה אתר GSMarena, בו פורסמו התמונות, היא שמדובר בגרסה האירופאית של המכשיר, מאחר והוא אינו מכיל קישוריות LTE, אלא רק קישוריות 3G בתדרי HSPA הנתמכים ברשת AT&T האמריקאית. באופן די מוזר, רשת השיווק Negri Electronics אף פרסמה בעמוד הטוויטר שלה כי תחל במשלוח המכשיר עוד היום. אין ספק, משהו מוזר קורה כאן ואם אתמול היו לנו כמה שאלות – היום יש הרבה יותר: מדוע סמסונג מפיצה את המכשיר ללא כל הודעה מוקדמת? למה רשתות שיווק בארה”ב אוחזות בגרסה האירופאית של המכשיר? אם המכשיר כבר נחשף, בעבור מה נועד האירוע ב-15 באוגוסט?

בתוך כך, מדווחת סמסונג באופן רשמי שמכשיר ה-Galaxy Note 2 יוצג באירוע ה-Unpacked שנקבע ל-29 באוגוסט בברלין. מעבר לעובדה שהאירוע יזכיר מאד את זה שערכה החברה בעת חשיפת מכשיר ה-Galaxy S III, לא נמסרו פרטים נוספים אודותיו.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים