הוכרז: סמארטפון Lenovo K900 – הראשון עם מעבד +Clover Trail והביצועים בשמים

sc001לנובו מנסה גם היא להיכנס לחגיגת המכשירים בעלי מסך ה-5 אינץ’ וצפונה ומכריזה על K900 המגיע עם מפרט מרשים מאוד הכולל מסך בגודל 5.5 אינץ’ מסוג IPS ברזולוציית FHD עם ציפוי Gorilla Glass 2, מצלמה אחורית בעלת חיישן 13 מגה פיקסל עם פלאש לד כפול, מצלמה קדמית בעלת זווית צילום רחבה של 88 מעלות, 2GB זיכרון RAM ו-16GB שטח אחסון פנימי עם אופציה להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את כל המפרט המרשים ארזה לנובו באריזה דקה למדי של 6.9 מ”מ בלבד ובגוף העשוי מסגסוגת של פלדת אל חלד ופוליקרבונט – כל זאת במשקל של 162 גרם בלבד. מערכת ההפעלה היא כמובן אנדרואיד, אך טרם ידוע באיזו גרסה (ניתן לשער שתהיה זו 4.1 לפחות).

החלק המעניין ביותר במכשיר ה-K900 היא העבודה שהוא הראשון שמגיע עם מעבד +Clover Trail בתדירות שעון של 2GHz מסדרת המעבדים החדשה של אינטל למובייל. על פי מבחני ביצועים ראשונים שהגיעו, מדובר בחיית ביצועים לא קטנה. גורמים שונים שהחלו לבדוק את המכשיר ציינו שקיבלו תוצאות של 25,000 נקודות במבחן AnTuTu וחלקם אף הגיעו לתוצאות של 27,000 נקודות. רק כדי לסבר את האוזן, מכשיר ה-HTC DNA עם מעבד מרובע ליבה מסוג Snapdragon S4 Pro השיג תוצאה של 14,000 נקודות, די דומה לתוצאה שהושגה עם מעבד ה-Exynos 4412 של מכשיר ה-Galaxy Note II. חשוב להדגיש כי לא מדובר עדיין בגרסה סופית של המכשיר, כך שישנה אפשרות שהתוצאות עוד תשפרנה לאחר שיפורים אחרונים שתבצע לנובו במכשיר הדגל החדש שלה.

יש לקחת את התוצאות הללו בעירבון מוגבל מאחר שקל מאוד לזייפן, אך באם יאומתו בסופו של דבר – נראה כי המעבד החדש של אינטל יכול להיות כרטיס הכניסה המצופה שלה לעולם המובייל. כעת נשאר לחכות לתוצאות של מבחני הביצועים של הפלטפורמות החדשות האחרות שהוצגו בתערוכת CES ולראות אם גם הן מציגות שיפור ביצועים שכזה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים