סמסונג עובדת על ממשק משתמש חדש לדגמי ה-Smart TV של 2014

samsung-smart-tv-2014-interfaceעל פי מידע שמתפרסם בבלוג החברה, נראה כי פרט לחומרה מתקדמת הרבה יותר, הדור הבא של הטלוויזיות החכמות מבית ענקית האלקטרוניקה סמסונג ייתכן ויאופיין גם בממשק משתמש חדשני. על פי נציגיה של סמסונג, ליין הטלוויזיות החדש יושפע מנסיונה של החברה בעולם המובייל ויתמוך במחוות אוויר שיבוצעו באמצעות האצבע בלבד וכן בשליטה קולית מתקדמת.

מלבד סאמרטפונים וטאבלטים, בבעלותה של סמסונג קטלוג עשיר של טלוויזיות חכמות המציעות חוויה אינטראקטיבית מתקדמת. אולם, בניגוד לתחום המובייל בו נחשבת החברה ליצרנית הסלולר הגדולה ביותר, בקטגוריית הבידור הביתי ישנה תחרות גדולה וקשה הרבה יותר מול יצרניות אחרות כמו LG, פנסוניק ונוספות. סמסונג, שממש לא אוהבת להשאר מאחור, תנסה כעת לבנות לזכותה יתרון (או גימיק, לחילופין) שייתכן ויהפוך את מוצריה החדשים עדיפים על אלו של המתחרות.

סמסונג מציינת שהדגמים החדשים של הטלוויזיות, כמו גם ממשק המשתמש החדש שלהן, יוצגו בתערוכת CES 2014 שתתקיים בעוד שבועיים. בחברה לא מציינים האם ממשק המשתמש החדש יגיע גם לדגמים הקודמים של ליין ה-Smart TV.

ענקית האלקטרוניקה מדרום קוריאה הודתה באחרונה כי איננה מצטיינת בתחום התוכנה כפי שהיתה רוצה, ושבכוונתה להשקיע כספים רבים בשיפור חווית המשתמש על שלל מוצריה. בנוסף לידיעות על ממשק המשתמש החדש לטלוויזיות החכמות, ראינו באחרונה גם תמונות מהגרסה השניה של מערכת ההפעלה Tizen הנמצאת תחת פיתוחה.

(מקור – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים