דיווח: על כל עסקה שתבוצע באמצעות Apple Pay תרוויח אפל 0.15%

עיתון הכלכלה הבריטי The Financial Times מציג פרטים נוספים אודות שירות ה-Apple Pay, עליו הכריזה אפל לצד מכשירי ה-iPhone 6 ביום שלישי האחרון. על פי הדיווח, בכל רכישה שתתבצע באמצעות שירות התשלומים החדש, בין אם יבוצע דרך האייפון או (בעתיד) דרך השעון החכם מבית החברה, תשלשל אפל לכיסה 0.15% מן הסכום המועבר דרך השירות.

בכירי הבנקים מעדיפים לדבר דווקא על החוויה המשופרת שיקבלו לקוחות החברה, כאשר הם מוותרים על נתח קטן אך משמעותי מרווחיהם לטובתה של אפל. בניגוד לאפל, כך מציין הדיווח של הפייננשל טיימס, חברות שונות הפועלות בתחום המובייל, כמו גוגל, שניסו את מזלן בתחום התשלומים, אינן מרוויחות מכל עסקה שמבוצעת באמצעות הארנק הדיגיטלי, כפי שתרוויח החברה מקופרטינו.

הצצה לאחור

שירות התשלומים הדיגיטלי מבית אפל צפוי לעלות לאוויר כבר בהמשך החודש, עם ההשקה הרשמית של מכשירי האייפון החדשים, כאשר עם השקת ה-Apple Watch בתחילת 2015 יתווסף גם הוא לרשימת המכשירים התומכים בשירות זה ואף יגדיל את הרשימה כאשר יאפשר לבצע רכישות גם עבור בעלי iPhone 5, 5S ו-5C.

נכון להיום, השירות הוכרז כמתאים למתגוררים בארה״ב בלבד, אך בעקבות קוד שהתגלה בנבכי מערכת ההפעלה, מתברר כי שירות ה-Apple Pay צפוי להגיע גם לסין, באמצעות שיתוף פעולה עם איגוד ה-UnionPay.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים