סמסונג בלחץ: מקדימה בשבועיים את השקת Galaxy Note 4

נתוני המכירות המרשימים של מכשירי האייפון 6 במהלך סוף השבוע הראשון להשקה הצליחו להלחיץ את סמסונג. בצעד די מפתיע, החליטו קברניטי היצרנית הדרום קוריאנית להקדים בשבועיים את השקתו של פאבלט ה-Galaxy Note 4, זה יהיה זמין לרכישה החל ממחר (שישי) בחנויות סמסונג בקוריאה ובסניפי רשתות הסלולר המקומיות SKT, KT ו-Uplus.

“תגובתם החיובית של הצרכנים לשני מכשיריה החדשים של חברת אפל גורמת לנו להשיק את Galaxy Note 4 מוקדם מן הצפוי. סמסונג תקפיד על שיווק אגרסיבי בשל היותה במצב לא פשוט, בו היא באמת מרגישה מאוימת”, כך מסר נציג אנונימי ממחלקת השיווק של החברה הדרום קוריאנית לאתר החדשות הפופולארי Korea Times.

iphone6plus-compare
סמסונג מרגישה מאוימת

מכשירי האייפון החדשים עוד לא נחתו בדרום קוריאה, אך בסמסונג רוצים למנוע מצב בו יחל להימכר פאבלט ה-iPhone 6 Plus ממש במקביל ל-Galaxy Note 4. בכירי סמסונג מודעים לחשיבותם של שבועות המכירה הראשונים, והקדמת ההשקה תאפשר לטענתם את הגשמת הציפייה למכירה של כ-15 מיליון יחידות כבר בחודש הראשון.

בכדי להתאים עצמה לתחרות, ביצעה סמסונג שינוי נוסף ממש ברגע האחרון. מחיר ההשקה של המכשיר צפוי להיות הנמוך ביותר מבין מחירי ההשקה של המכשירים האחרים בסדרה ולעמוד על 957 אלף וון קוריאני (920$, 3370 שקלים). מחיר ההשקה של Galaxy Note 3, למשל, עמד בזמנו על 1.06 מיליון וון קוריאני (1020$, 3740 שקלים).

עד כה לא נמסר מידע על הקדמת ההשקה בשווקים נוספים. המכירה המוקדמת בארה”ב נפתחה כבר בשבוע שעבר, בעוד הלקוחות נדרשים לשלם 826 דולרים (קצת יותר מ-3,000 שקלים) עבור גרסת Sim-Free ולהמתין עד ל-14 באוקטובר בכדי לקבל לידיהם את המוצר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים