גוגל מתבדחת: משחררת טיזרים ורמזים לקראת הכרזותיה הקרובות

אם נכונות הן השמועות, ממש בעוד מספר שעות תחשוף גוגל באופן רשמי את שמה של גרסת האנדרואיד החדשה, כמו גם את סמארטפון הנקסוס 6 מבית מוטורולה ואת טאבלט הנקסוס 9 שייצרה בעבורה HTC הטיוואנית. כמידי שנה, ערב הכרזותיה על מוצרים חדשים, מפיצה החברה דרך הרשתות החברתיות כמה קטעי וידאו ורמזים אודות מרכולתה.

כך למשל, קטע וידאו שהועלה לאתר YouTube מעניק לנו הצצה הומוריסטית לתהליך בחירת שמה של הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד. הוידאו מציג מעין מבחן בד שעורכת החברה לקינוחים שונים, ביניהם פאי מרנג לימיון (Lemon meringue pie), עוגת שוקולד (Lava cake), בישקוט (Lady fingers) ועוד. המשותף לכולם כמובן, היא האות L. הוידאו נחתם בעוד המצלמה מתקרבת לדלת שעליה שלט 5.0, מה שמהווה אישור רשמי לכך שהגרסה הבאה אכן תמותג כחמישית במספר.

וידאו הומוריסטי אחר שהופץ מתעד חמישה רובוטים מאויירים בעודם ממתינים בתחנת האוטובוס, עד שלפתע נשמע צלצול טלפון, אז מתחילים החמישה לוודא שלא מדובר במכשיר הסלולרי שלהם. לבסוף, כשנמצאה ה’אבידה’, שולף הרובוט הקטן ביותר מכשיר סמארטפון אימתני מכיסו. המכשיר נושא לכאורה את גרסה L של אנדרואיד ואף מזכיר בצורתו את מכשיר ה-Moto X החדש, שעל פי ההערכות יהווה בסיס לסמארטפון הנקסוס החדש. הוידאו נחתם בכתובית: “סוגים שונים של טלפונים עבור סוגים שונים של אנשים”.

האם כל אלו אכן מבשרים על בואם של מכשירי הנקסוס החדשים ושל גרסת L החדשה, או שענקית שירותי הרשת רק מנסה לבנות באזז לקראת הכרזה שתתקיים מאוחר יותר החודש? אם נסתמך על הדיווחים מהשבועות האחרונים, נדמה שאכן מדובר בדבר האמיתי – גוגל תחשוף את מוצריה החדשים ממש בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים