סמסונג נכנסת לשוק התשלומים בכל הכוח עם Samsung Pay ללא עמלות משתמש

תמונה: TheVerge

השנה החולפת הסתיימה בסימן תחרות עזה בין הרבה מוצרים ושירותים חדשים, כגון: שעונים חכמים, משקפי מציאות מדומה ועוד, אך כנראה שהדרך בה תשלמו עליהם תהיה זירה לא פחות מעניינת. לצד שירותי התשלומים החדשים של גוגל ואפל: Android Pay ו-Apple Pay בהתאמה, סמסונג הכריזה בתערוכת MWC 2015 על שירות תשלומים מתחרה משלה – Samsung Pay, אותו תשלב במכשיריה (אלו עם חיישן טביעת האצבע) מעתה והלאה. השירות כבר נמצא בשיתוף פעולה עם מספר גופים גדולים בשוק כמו: ויזה, מאסטרקארד וכו’. כעת מתברר, כי שירות התשלומים שלה יהיה בחינם -לפחות בהתחלה.

את העמלה המקובלת של כ-0.0015% מסך העסקה, אצל אפל ואחרות, סמסונג תבטל לעת עתה וכל העסקאות, אונליין ואופליין, יבוצעו בחינם בקוריאה בלבד, זאת על-מנת לדחוף כמה שיותר את שירות התשלומים אשר אמור לצאת לשוק בחודשים הקרובים. צעד זה וככל הנראה צעדים אחרים שיעשו, הן מסקנות משיחה בין לי ג’אי-יונג – בנו של מנכ”ל סמסונג ויורש העצר לכסא, לבין מייסד פייפל (והמשקיע הנודע) – פיטר ת’יל, אלו נפגשו לאחרונה על מנת לדון בייעול הטמעת שירות התשלומים של סמסונג. יש המאמינים שחינמיות השירות תועתק לארה”ב כאשר המטרה של סמסונג היא להאבק באפל.

תמונה: יח"צ LoopPay
תמונה: יח”צ LoopPay

היופי בשירות התשלומים Samsung Pay שהוא עובד בכל מקום בו כבר מתקבלים רכישות בכרטיסי האשראי השונים, דהיינו, כמעט בכל מקום. זאת לעומת מתחריה אשר מכריחים את בתי העסק לרכוש טרמינלים יעודיים לביצוע העסקאות, עניין שמעכב את השילוב של Apple Pay למשל. פשטות הטרנזאקציה שסמסונג מאפשרת היא בזכות רכישתה של הסטאראפ LoopPay, שהטכנולוגיה שלה משתמשת בקורא הפס המגנטי הקיים כבר במכשירים. צעד שהרתיע לא מעט את מתחרותיה ובעיקר את גוגל שמיד לאחר מכן רכשה סטארטפ מתחרה בשם Jiffi.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים