סמארטפון LG G4 נחשף בתמונות חדשות כשאת גופו מכסה נרתיק ייעודי

מקור: Verus

ביום שבת האחרון פרסמנו תמונות חדשות של מה שעשוי להיות סמארטפון הדגל הבא מבית ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, ה-LG G4, כאשר בהתאם לציפיות החלה החברה לשלוח הזמנות לאירוע ההכרזה של המכשיר מספר ימים לאחר מכן. יחד עם ההזמנות נחשף גם  מפרטו הטכני של המכשיר דרך אתר הביצועים GFXBench. כעת, מתפרסמות תמונות הדמיה חדשות המציגות לנו את המכשיר כשאת גופו מכסה נרתיק.

תמונות ההדמיה החדשות מגיעות מטעם יצרנית הכיסויים הקוריאנית Verus, שפירסמה תמונות הדמיה קרובות למציאות גם של מכשירי ה-Galaxy S6 וה-Galaxy S6 Edge טרם נחשפו לראשונה. התמונות, שהוצגו בעמודי מוצר באתר אמזון וכבר הוסרו מהם, מציגות את כל המידע המודלף על המכשיר עד עתה.

נראה כי אכן נקבל מכשיר עם גב מעט קמור, בעל עיצוב זהה למדי אך מרובע יותר. טרם ברור האם התמונות המודלפות, עליהן מסתמכות תמונות המכשיר בתוך הנרתיק, הינן התמונות של ה-LG G4 או אולי דווקא של ה-LG G4 Stylus, שכן ייתכן ותושק גם גרסה המכילה עט סטיילוס מיוחד מתוצרת החברה, בדומה ל-LG G3 Stylus.

על פי הדיווחים האחרונים המכשיר יכלול מסך בגודל 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית QuadHD, מעבד Snapdragon 808, זיכרון 3GB RAM ונפח אחסון של 32GB ללא אפשרות הרחבה. מערך המצלמות יכלול מצלמה אחורית ברזולוציית 16 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל.

במידה וכל השמועות והדיווחים נכונים, נראה כי אנו כבר יודעים כמעט את כל הפרטים הנדרשים אודות המכשיר – החל מצורתו, עיצובו המלא וכמובן המפרט הטכני שמריץ אותו. כל שנשאר הוא להמתין בסבלנות להכרזת המכשיר ב-28 לאפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים