אלקטרה מוצרי צריכה הופכת לנציגה הרשמית של סוני מובייל בישראל

לא מעט תהפוכות ידע שוק המובייל בשנה החולפת. בעלי תפקידים בכירים בנציגויות המקומיות של כמה מהיצרניות הגדולות בעולם החליפו מושבים, כאשר המלחמה על כיסו של הצרכן הישראלי גוברת. לאחר שהציגה רונלייט, יבואנית מוצרי המובייל של LG  עליה מרשימה בנתח השוק ברבעון הראשון של השנה, ולאחר המעבר של מנהל חטיבת הסלולר מסמסונג ישראל לנציגות המקומית של Huawei בארץ, אלפא טלקום, מגיע תורה של סוני לעשות שינוי.

בהודעה ששיחררה הבוקר (א’) לבורסה חשפה אלקטרה מוצרי צריכה כי רכשה את שארית מניות השליטה (50%) בחברת ברס אלקטרה תקשורת סלולרית, המשמשת כנציגה של סוני מובייל בישראל, בעבור 14.2 מיליון שקלים, כאשר החלוקה כוללת תשלום של 5.9 מיליון ש”ח עבור רכישת המניות בחברה ועוד 8.3 מיליון ש”ח שיחולקו כדיבידנד ערב השלמת העסקה. הרכישה של ברס אלקטרה תהפוך את אלקטרה מוצרי צריכה ליבואנית והמפיצה של מוצרי סוני מובייל בישראל.

צעד זה מבהיר כי באלקטרה, שהחלה לנהל את פעילות המותג “סוני מובייל” בישראל עוד בתחילת השנה, רוצים לקחת את פעילות הסלולר של החברה היפנית צעד אחד קדימה בשוק הישראלי.

נתח השוק של סוני בשוק הסמארטפונים העולמי ירד באופן משמעותי משנה לשנה, כך למדנו מדוחותיה הכספיים האחרונים של החברה. בסוני כבר שינו אסטרטגיה והחלו לשים דגש בעיקר על מוצרי השוק הגבוה ולספק מוצרים איכותיים במחירים נוחים יותר גם עבור שוק הביניים. בישראל השיקה החברה לאחרונה את ה-Xperia M4 Aqua, שנמכר על-ידי החברה במחיר 1890 שקלים.

בהודעה לעיתונות שהפיצה אלקטרה מוצרי צריכה, ציינה הנציגות המקומית כי בכוונתה להמשיך וולהשקיע בשיווק ובתדמית המותג, כך שאולי נזכה לשמוע את שמה של סוני מהדהד באוזני הקהל הישראלי מעט יותר מעתה והלאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים