שובר את השוק: ה-Apple Watch מכר כ-6 מיליון יחידות על פי הערכות

Apple Watch (צילום: גאדג'טי) Apple Watch (צילום: גאדג’טי)

הערכות וסקרי שוק קודמים בנוגע לקצב המכירות של ה-Apple Watch הציגו נתונים שטרם נראו בשוק השעונים החכמים. על פי אותן הערכות, מכרה אפל ביום הראשון למכירה המוקדמת של השעון החכם לא פחות ממיליון יחידות, כאשר אנליסטים העריכו כי עד סוף חודש מאי יציג השעון כמות המכירות הנאמדת ב-2.3 מיליון יחידות.

חברת המחקר Slice Intelligence, העוקבת אחר הרגלי הרכישה באינטרנט, מעריכה כי אפל מכרה 2.79 מיליון שעונים חכמים – בגבולות ארצות הברית בלבד. כשזה נוגע לכמות המכירות במספר המדינות המצומצם בהן הושק השעון (9 מדינות בלבד), מעריכה חברת המחקר KGI כי אפל שברה את כל שיאי המכירות בעולם המחשוב הלביש ומכרה כ-6 מיליון יחידות של ה-Apple Watch.

למעשה, כמות יחידות ה-Apple Watch שנמכרו ברחבי העולם על-פי KGI נמוכה מעט מן ההערכות הראשוניות, אך זאת ניתן לשייך לבעיות באספקת השעון שככל הנראה דחו את הגעתו למגוון חנויות החברה מקופרטינו. על פי Slice Intelligence, נתונים אלו יזנקו בעקבות זמינות השעון החכם בחנויות Apple Store נוספות וכן בעקבות השקת השעון במספר מדינות נוספות לקראת סוף החודש.

נתון נוסף ומעניין במיוחד אותו חושפת חברת המחקר הינו כי 17% מבעלי ה-Apple Watch רכשו, נוסף על הרצועה המגיעה יחד עם השעון, רצועה נוספת, כשמרביתם בחרו את רצועת הספורט הבסיסית. במחקר אחר, בחנה חברת IHS את הנושא וטענה כי רצועת הספורט, הנמכרת בנפרד מהשעון בעלות של 49 דולרים, מיוצרת ע”י אפל בעלות של 2.05 דולר בלבד, זאת, כמובן, ללא עלויות האריזה, המשלוח ואחרות. כפי שכבר דיווחנו בעבר, אין ספק שה-Apple Watch מגבש צורה ובהחלט מועמד להפוך להיות המוצר הרווחי ביותר של אפל איי פעם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים