אפל מתכננת ייצור ראשוני של 90 מיליון יחידות מה-iPhone 6S ו-6S Plus

אייפון 6S (קונספט). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

אנו נמצאים במרחק כחודשיים בלבד מהכרזתם הצפויה של ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, ונראה כי אפל מכינה עצמה היטב לקראת ההכרזה. יצרניות הרכיבים השונות בשרשרת האספקה של אפל החלו להתכונן לייצור מסיבי של בין 85 ל-90 מיליון אייפונים עד ל-31 בדצמבר בלבד, כך עולה מדיווח אתר הוול סטריט ג’ורנל.

הצצה לאחור

על פי הדיווח, ביקשה אפל מיצרניות הרכיבים השונות לבנות מספיק רכיבים ושבבים על מנת לייצר כ-90 מיליון מכשירי iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus. בשנה שעברה, לשם השוואה, הזמינה אפל מהיצרניות השונות רכיבים לצורך ייצור של בין 70 ל-80 מיליון יחידות של ה-iPhone 6 ו-6 Plus “בלבד”.

דור האייפונים הבא, ה-iPhone 6S ו-iPhone 6S Plus, צפוי לשמור על קווי עיצוב וכן גדלי מסך זהים לאלו מהדור הנוכחי, אך צפויים לספק מגוון שיפורים מתחת למכסה המנוע: מסכים בטכנולוגיית Force Touch בגדלי 4.7 ו-5.5 אינץ’ ברזולוציית FHD ו-Quad HD, בהתאמה, מעבד מסוג Apple A9 המיוצר על ידי סמסונג, מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל, 2GB של זיכרון RAM ומבנה אלומיניום מסדרה 7000 החזקה, שימנע מסערת ה-BandGate לחזור שנית.

שני המכשירים צפויים לראות אור באופן רשמי במהלך חודש ספטמבר 2015. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים