אפליקציית Paybox משיקה גרסה חדשה ומבטלת את עמלות השימוש

Paybox

לפני למעלה משנה דיווחנו על אפליקציה ישראלית בשם Paybox שמאפשרת למשתמשיה לאסוף כסף לכל אירוע בצורה נוחה וקלה. מאז ההשקה, צברה Paybox תאוצה והצליחה לעזור לעשרות אלפי משתמשים לאסוף כסף עבור מטרות שונות. כעת, מודיעה החברה על גרסה חדשה לאפליקציה ומכריזה כי החל מחודש ינואר הנוכחי השימוש בה יהיה חינם ולא יגבו עמלות בגין העברת הכספים.

בגרסה החדשה, Paybox היא בין האפליקציות הבודדות, אם לא היחידה, שמאפשרת העברת כספים ללא כל עמלות. העברת כספים, הן כחלק מקבוצה רבת משתתפים והן באופן אישי בין שני משתמשים, ייעשו ללא כל תשלום על השירות וללא לקיחת אחוזים על כל פעילות. יתרה מכך, הגרסה החדשה תציע עוד מגוון רחב של שיפורים כאשר השניים העיקריים יהיו שיפור מנגנוני האבטחה שאחראים על העברת הכספים ולצד זאת גם הוספת אמצעי תשלום נוספים כחלק מהאפליקציה.

מעבר לזאת, האפליקציה זוכה גם לשינוי עיצובי מרענן וכעת מציגה ממשק משתמש נקי ומלוטש בהרבה. הממשק החדש מפשט בצורה משמעותית את תהליך השימוש באפליקציה וכעת נעשות מרבית הפעולות בצורה נוחה יותר. כמו כן, תהליך ההרשמה נעשה קל ופשוט יותר להבנה ולוקח מספר שניות באמצעות קישור לחשבון הפייסבוק.

תוספת משמעותית חדשה באפליקציה היא הוספת Personal Balance – מעין מאזן אישי, דרכו יכול המשתמש לנהל את כל הכספים שמגיעים אליו מהאפליקציה ובכך יחסוך את ההתעסקות עם משיכת הכספים כל פעם לחשבון האישי. החל מעכשיו, יכול המשתמש להעביר את הכסף בין הקבוצות השונות באופן ישיר.

לצד האזור האישי, מאפשרת Paybox לפתוח קבוצה ציבורית, ומעתה, במקום להזמין אחד אחד את המוזמנים, פשוט משתפים קישור ייחודי של הקבוצה וכל מי שלוחץ עליו יוכל להצטרף אליה. את הקישור ניתן לשתף בקבוצות וואטסאפ, פייסבוק, מייל וכו’. מי שיכול ליהנות מהשימוש בפיצ’ר החדש הם בעיקר עמותות לגיוס תרומות, חיילים שאוספים כסף מכל הפלוגה לחולצות, מפגשי מחזור של בתי ספר עם מאות מוזמנים ועוד.

שדרוג אחרון, שעתיד להפוך את האפליקציה להרבה יותר מכלי לאיסוף כסף הוא היכולת לרכוש כרטיסי מתנה (גיפט קארד) ישירות מ-Paybox. לאחר איסוף הכסף, ובמקום למשוך אותו לקנות בחנות באופן פיזי, ניתן לבחור את הרשת או המותג הרצוי ולהמיר את הכסף ישירות לכרטיס מתנה. את השובר ניתן להעביר הלאה ובכך לדאוג שהן תהליך האיסוף והן תהליך הרכישה יהיו דיגטלים לחלוטין.

הגרסה החדשה תהווה עבור Paybox קרש קפיצה לקראת החשיפה באירופה ולקראת ההשקה הקרובה בלונדון. פתיחת השוק הבריטי בפני החברה התאפשרה לאחר השתתפותם באקלסרטור MassChallenge שעתיד לפתוח את שעריו גם בישראל בהמשך השנה. ההשקה בלונדון נעשית לאחר פעילות מוצלחת בישראל שכללה העברות כלליות בשווי של למעלה מ-13 מיליון שקלים, כאשר סכום האיסוף הממוצע עמד על 180 שקל לכל קבוצה.

נזכיר כי לפני מספר חודשים הודיעה Paybox על השלמת סבב גיוס, בהובלת קרן Moneta Seeds ושותפיה האסטרטגיים, העומד על סכום כולל של מיליון דולר. גיוס זה אפשר לה להשיק את הגרסה החדשה ולגרום לביטול עמלות השימוש ואף להתחיל את הפעילות בלונדון. חשוב להדגיש כי כל התוספות יכנסו בהדרגה בעוד שבועיים, אך כבר עכשיו ניתן להשתמש באפליקציה ללא עמלות.

להורדת האפליקציה עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד – לחצו כאן

להורדת האפליקציה עבור מערכת ההפעלה iOS – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים