דיווח: סנאפצ’ט עשויה לפתח משקפי מציאות רבודה

אפליקציית סנאפצ'ט באייפון (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

כן כן, Snapchat, אותה אפליקציה שמאפשרת למיליוני בני נוער ברחבי העולם לשלוח הודעות ותמונות שנמחקות לאחר מספר שניות, עשויה לעבור מפיתוח תוכנה ישירות לעולם החומרה הרווי ולייצר משקפי מציאות רבודה, כך על פי דיווח של אתר CNET.

על פי פרטי הדיווח, החברה שמפתחת את האפליקציה מחפשת בימים אלו עובדים חדשים בעלי התמחות וניסיון בעולם המציאות הרבודה בפרט ובעולם המחשוב הלביש בכלל.

הצצה לאחור

אף שרבים עשויים לאהוב את העובדה שאפליקציית Snapchat תגיע למגוון פלטפורמות המחשוב הלביש, נראה כי זו לא הסיטואציה שמתרחשת לפנינו. על פי דרישות התפקיד שפרסמה החברה, מהמהנדסים אותם תקח לתפקיד נדרש ניסיון בפיתוח חומרה.

צעד זה מגיע למעלה משנה לאחר שרכשה סנאפצ’ט בעבור 15 מיליון דולר את חברת Vergence Labs, שעסקה בפיתוח משקפיים חכמים. בהתאם לכך, פיתוח משקפי מציאות רבודה או משקפיים חכמים מכל סוג שהוא נראה כמטרת החברה נכון לרגעים אלו.

המעבר החד מפיתוח תוכנה לייצור חומרה, אגב, זהה לצעדים דומים שמבצעות יצרניות אפליקציות חברתיות אחרות בשוק, ביניהן גם פייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים