דיווח נוסף מעיד: כפתור הבית באייפון 7 יהיה קפסטיבי, רגיש למגע ובלתי לחיץ

קונספט למכשיר אייפון מבית אפל (מקור: Computer Bild) קונספט למכשיר הדגל iPhone 7 (מקור: Computer Bild)

מוקדם יותר החודש הצגנו בפניכם תמונות ראשונות מסוגן המתיימרות לחשוף את חלקו הקדמי של אחד ממכשירי סדרת iPhone, דרכן ניתן היה לראות כי כפתור הבית הפיזי אינו כפי שהיה. הכפתור שהוצג בתמונות נראה כשטוח לחלוטין ונמצא בקו אחד עם המסך, דבר שהעלה מיידית את ההערכה כי יהיה רגיש למגע.

כעת מגיע דיווח של אתר 9to5mac המאשר את הדברים ומוסיף כי כפתור הבית ב-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus/Pro יהיה קפסטיבי, רגיש למגע ויספק פידבק המדמה לחיצה (Haptic Feedback), באופן דומה למתבצע במחשבי המקבוק מבית אפל בשנים האחרונות, המשלבים את טכנולוגיית ה-Force Touch. בשלב הנוכחי לא ברור האם משמעות הדבר היא שכפתור הבית ידע לזהות את עוצמת הלחיצה על גביו, אך בהחלט מדובר באופציה לגיטימית.

עוד נמסר בדיווח כי אפל, בניגוד לדיווחים הקודמים, לא תשיק עם מכשירי האייפון הבאים צבע חדש בשם כחול עמוק (Deep Blue), אלא דווקא תשנה את צבע ה-Space Grey הנוכחי לצבע שחור-חלל (Space Black), המוכר לנו היטב משעון ה-Apple Watch. גם אתר Mac Otakara, שדיווח לראשונה על הצבע הכחול החדש, עדכן את הידיעה שפרסם ומסר כי על פי מקורות אחרים, צבע האפור חלל לא ישאר מאחור אלא פשוט יהיה “הרבה יותר כהה“.

שעון Apple Watch בצבע שחור-חלל
שעון Apple Watch בצבע שחור-חלל (קרדיט: אפל)

נוסף על דברים אלו, מוסר הדיווח כי אפל עובדת בימים אלו על ייצורן של אוזניות EarPods חדשות שיהיו אלחוטיות, בדומה לאוזניות ה-Gear IconX עליהן הכריזה סמסונג לא מכבר. עם זאת, האוזניות של אפל ככל הנראה לא יציעו אמצעי ניטור שונים ולא יתפקדו כנגן עצמאי, אלא ישמשו כאביזר המתחבר למכשירי האייפון השונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים