סדרת Apple iPhone 7 עשויה להגיע עם כפתור בית בלתי לחיץ הרגיש למגע

קונספט למכשיר אייפון מבית אפל (מקור: Computer Bild) קונספט למכשיר הדגל iPhone 7 (מקור: Computer Bild)

בעוד כשלושה חודשים צפויה ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו, אפל, לחשוף באופן רשמי את סדרת מכשירי הדגל החדשה והמתקדמת ביותר מבית ייצורה, Apple iPhone 7. סדרה זו, שצפויה להציע את הדגמים iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus/Pro, עשויה להשאיר מאחור את כפתור הבית הפיזי והלחיץ, ובמקומו לשלב כפתור קפסטיבי הרגיש למגע המשתמש, כך עולה מתוך תמונות חדשות שדלפו לרשת במהלך היממה האחרונה.

Apple iPhone 7 Leak Home Button

התמונות, שמובאות אלינו דרך אתר הטכנולוגיה Mobi Picker, מתיימרות להציג את חלקו הקדמי של מכשיר האייפון 7, כאשר הדבר הבולט ביותר מהן הינו כפתור הבית, שנראה כי הוא שטוח באופן מוחלט ונמצא באותו קו עם מסך המכשיר. כך גם מוסרים מקורות האתר, שאף מעדכנים כי הכפתור רגיש למגע והאינטרקציה של המשתמשים עימו תהא בהתאם לכמות הנגיעות וזמן ההשהיה של האצבע על הכפתור.

הדרכים בהן ניתן יהיה להשתמש בכפתור הבית החדש עשויות להיות מגוונות, לדוגמה: נגיעה ארוכה תפעיל את העוזרת הוירטואלית סירי, שתי נגיעות קצרות יפתחו את מסך האפליקציות האחרונות, נגיעה קצרה בודדת תקח את המשתמש מחוץ לאפליקציה וחזרה למסך הבית הראשי וכד’. אפל כמובן לא תוותר על חיישן טביעות האצבע, כאשר פעילותו של זה לא תפגע כלל והוא אף עשוי לראות שיפור מסויים בעקבות המהלך.

Apple iPhone 7 Leak Home Button 2

דיווח זה מגיע לאחר מספר שנים בהן טוענים דיווחים רבים כי אפל תוותר על כפתור הבית באופן מוחלט, כך שישנה סבירות לא רעה כי הדיווח הנ”ל בהחלט יתממש והדבר יהווה צעד מקדים לביטול כפתור הביתב מכשיר, דבר שצפוי להתרחש ב-2017. עם זאת, יש להדגיש כי מקור התמונות והמידע אינו מהמוכרים ביותר ויש להתייחס אליהן בזהירות הנדרשת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים