מפרטו הטכני של ה-Xiaomi Mi5s נחשף: 6GB RAM, שבב Snapdragon 821 ועוד

Xiaomi Mi5 (צילום: גאדג'טי) Xiaomi Mi5 (צילום: גאדג’טי)

במהלך החודשים האחרונים החלו לצוץ ברשת מגוון דיווחים שהעידו על כך שיצרנית הסמארטפונים הסינית Xiaomi תכריז במהלך השנה הנוכחית על גרסה משופרת למכשיר הדגל הנוכחי שלה, שתקרא בשם המסחרי Xiaomi Mi 5S (או Xiaomi Mi5S). כעת, ובהמשך לשברירי הפרטים שחשפו דיווחים אלו, מוצאת דרכה אל הרשת הדלפה חדשה שמתיימרת לחשוף באופן חד וברור את כל הפרטים אודות המכשיר המתקדם.

על פי הידוע לנו עד כה, יציע ה-Mi5S מספר אלמנטים משותפים לקודמו, ביניהם מסך בגודל 5.15 אינץ’, גב זכוכית הקמור מימינו ומשמאלו, מסגרת מתכת יוקרתית ועוד. עם זאת, כאשר נכנס לקרבי מפרטו של המכשיר בהתאם להדלפה החדשה, נבחין בהבדל המשמעותי בקלות. לפי זו, ישלב המכשיר מסך הנושא עימו טכנולוגיה חדשה בשם 3D Touch, שתאפשר למסך לזהות את עוצמת הלחיצה של המשתמש.

הצצה לאחור

עוד נמצא במכשיר מערכת שבבים מדגם Snapdragon 821 עם 4 ליבות עיבוד מדגם Kryo בתדר מקסימלי של 2.4GHz, זיכרון RAM בנפח מירבי של 6GB מסוג DDR4, רכיב אחסון מסוג UFS 2.0 בנפח של 256 גיגה-בייט, מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C וסוללה בקיבולת 3,490mAh (או 3,410mAh בדגמים מסויימים). מימדי המכשיר יהיו דומים לקודמו ויעמדו על 144.55 מ”מ אורך, 69.2 מ”מ רוחב, 7.25 מ”מ עובי ומשקלו יעמוד על 147 גרם.

מערך הצילום של ה-Mi 5S, כך נראה, יציע חיישן ראשי ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF), מייצב תמונה אופטי (OIS) בעל ארבעה צירים, מפתח צמצם f/1.8, יכולות צילום וידאו ברזולוציית 4K עם 30 פריימים לשנייה ופלאש LED בשתי טמפרטורות צבע. מועד הכרזת המכשיר אינו ידוע נכון לרגעים אלו, אך הדבר עשוי להתרחש לפני תום השנה הקלנדרית הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים