הוכרז: Huawei Mate 9 – עם מסך ענק, סוללה נדיבה ודגם בעיצוב פורשה דיזיין

Huawei Mate 9 (תמונה: יח"צ) Huawei Mate 9 (תמונה: יח”צ)

במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה היום (ה’, 3.11) וואווי במינכן שבגרמניה, חשפה החברה את מכשירי סדרת ה-Huawei Mate 9 החדשה, הם ה-Mate 9 וה-Mate 9 Porsche Design. הסדרה החדשה מהווה המשך ישיר לסדרת ה-Mate 8 שהוצגה בשנה שעברה, והושקה רק לאחרונה בישראל, כאשר מסך הענק בגודל 5.9 אינץ’ משתלב גם בדגם החדש בגרסתו הבסיסית.

לצד מכשיר הדגל Huawei Mate 9, הציגה וואווי דגם נוסף אשר עוצב בעזרתה של חברת פורשה דיזיין (Porsche Design), מותג עיצוב שנולדה בסוף שנות התשעים מתוך מותג הרכב המוכר.

Huawei Mate 9 Porsche Design (תמונה: יח"צ)
Huawei Mate 9 Porsche Design (תמונה: יח”צ)

מפרטו הטכני של דגם ה-Porsche Design כולל רכיבי חומרה מרשימים למדי ומשלב גם מסך Quad HD 2K, אותו לא נוהגת וואווי לשלב ברבים ממכשיריה. ה-Mate 9 פורשה דיזיין כולל מסך קמור מסוג AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וגוף העשוי גרפיט בצבע שחור. דגם זה יציע, פרט לעיצוב הייחודי, גם נפח אחסון ענק בסך 256 גיגה-בייט (ללא אפשרות הרחבה) וזיכרון פעולה של 6GB RAM. יתר הרכיבים המרכיבים את המכשיר זהים לאלו של דגם ה-Mate 9, עליו נפרט מטה.

בהתאם לשמועות שנסובו סביב הדגם היקר יותר בסדרת המכשירים החדשה, עומד מחירו של דגם המייט 9 פורשה דיזיין על 1395 דולרים, הם כ-5,300 שקלים.

Huawei Mate 9

מכשיר ה-Mate 9 הינו סמארטפון הדגל השני של חברת וואווי לשנת 2016 וזה שמגיע לאחר סדרת ה-Huawei P9 שהוצגה בחודש אפריל השנה. את מכשיר הדגל בסדרה החדשה משיקה החברה בצבעים אפור-חלל, כסוף, זהב-שמפניה, חום ולבן יחד עם נפח אחסון של 64 גיגה-בייט (עם אפשרות הרחבה) וזיכרון פעולה בנפח 4GB RAM במחיר של 699 דולרים, הם כ-2,666 שקלים.

מפרטו הטכני של ה-Mate 9 כולל מסך 5.9 בעל זכוכית בתצורת 2.5D המציע רזולוציית תצוגה באיכות Full HD 1080P, מעבד מתומן ליבות המשולב במערכת-על-שבב Kirin 960 – החדשה ביותר מבית היוצר של Huawei Hisilicon, המשלבת ארבע ליבות Cortex-A73 חזקות בתדר 2.4GHz עבור הפעולות התובעניות שתבצעו במכשיר, וארבע ליבות נוספות מסוג Cortex-A53 שירוצו בתדר 1.8GHz. לצד המעבד משלבת החברה מאיץ גרפי מדגם Mail-G71 MP8.

Huawei Mate 9 (תמונה: יח"צ)
Huawei Mate 9 (תמונה: יח”צ)

מערך הצילום במכשיר משלב זוג מצמות בגבו, המציעות חיישן מונוכרומטי של 20 מגה-פיקסל וחיישן צבעוני (RGB) של 12 מגה-פיקסל. מדובר בקפיצה מזוג מצלמות ה-12 מגה-פיקסל שהציגה החברה עבור דגמי סדרת ה-P9 מוקדם יותר השנה. המצלמה הראשית במכשיר תשלב גם מייצב תמונה אופטי (OIS), תציע צילום וידאו באיכות 4K ומפתח צמצם f/2.2, כאשר מצלמת הסלפי המשולבת בחלקו הקדמי תשלב חיישן 8 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי ומפתח צמצם f/1.9.

ה-Mate 9 יגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 Nougat, עליה הולבש ממשק המשתמש EMUI 5.0 של החברה, המציע יכולות חסכון שונות שישפרו אף יותר את זמן הסוללה הארוך שצפויה סוללת ה-4000mAh המשולבת בו להציע. בוואווי מציינים גם את טכנולוגיית הטעינה המהירה SuperCharge שתהא זמינה עבור מכשיר המייט 9. טכנולוגיה זו תציע, לדברי החברה, טעינה המהירה בעד 50% בהשוואה למכשירים הקודמים בסדרה.

שני הדגמים יושקו בישראל בחודש דצמבר הקרוב, כאשר דגם הפורש דיזיין צפוי להגיע בכמויות מצומצמות, לדברי נציגות וואווי בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים