לראשונה: תמונות הדמייה מציגות את מכשיר הדגל Apple iPhone 8

כך עשוי להיראות iPhone 8 (מקור: Onleaks) כך עשוי להיראות iPhone 8 (מקור: Onleaks)

במהלך החודשים האחרונים התגברה באופן משמעותי ביותר חרושת השמועות וההדלפות שסובבת את ספינת הדגל הבאה מבית אפל, Apple iPhone 8, ובשיאם עמדו דיווחים שונים שהתיימרו לשתף אותנו בפרטים שונים בעניין עיצוב המכשיר. כעת, עולה לרשת אחת מן ההדלפות הקריטיות ביותר לקראת הכרזת מכשיר הפרימיום, הכוללת תמונות הדמייה חדשות ואף סרטון וידאו קצרצר המציגים כולם את האייפון 8 מכל זווית.

ההדלפה החדשה מגיעה אלינו דרך שיתף פעולה נוסף של אתר My Smart Price ואחד ממדליפי המובייל הפופולריים ביותר כיום, OnLeaks – ובהתאם לכך ניתן להגיד כי רמת האמינות של תמונות ההדמייה שנוצרו על בסיס המידע שהודלף על ידי מקור זה אכן גבוהה למדי, שכן מדליף זה סיפק לנו במהלך השנה האחרונה אינספור הדלפות, מתוכן רבות התבררו כנכונות לחלוטין.

בתמונות ההדמייה חדשות וכן בסרטון הוידאו הקצרצר ניתן לראות את האייפון 8 מכל זווית, ובכך מאושרים רבים מן הפרטים הנוגעים לעיצובו: המכשיר, שעשוי להיקרא באחד מהשמות iPhone Edition או iPhone X, מגיע עם עיצוב חדש הכולל מבנה סנדוויץ’ זכוכית – 2 יריעות זכוכית העוטפות את חלקו הקדמי והאחורי, ומתעגלות בתצורת 2.5D אל מסגרת עשויה מתכת (ייתכן פלדת אל חלד).

אייפון 8 (הדלפה)
אייפון 8 (הדלפה)

בחלקו הקדמי של המכשיר וככל הנראה החלק המעניין ביותר בהדלפה, ניתן לראות כי פאנל תצוגה נטול שוליים מסוג AMOLED ישתלט על כמעט כל שטח הפנים של האייפון 8 ויאפשר לזה להקרא כסמארטפון בעל מסך קצה אל קצה אמיתי (Edge to Edge). שוליי הצג משמאלו, ימינו ובתחתיתו נראים בעלי מימדים זהים, אם כי מעל המסך או אולי אף כחלק ממנו, נמצא את אפרכסת השיחות, המצלמה הקדמית ושלל חיישנים נוספים – זאת כפי שהעידו חלק מן הדיווחים הקודמים.

בגב המכשיר המודלף ניתן לראות יריעת זכוכית העוטפת את כולו גם כן, כאשר מצידו השמאלי העליון נמצא מערך צילום כפול ואנכי, הכולל 2 חיישנים, מיקרופון ופלאש LED. מערך הצילום נראה כמוגבה מעל לפני השטח ומסביבו נמצא מתכת.

אייפון 8 (הדלפה)
אייפון 8 (הדלפה)

על מסגרת ה-iPhone X, שצפויה להגיע בייצור פלדת אל חלד, נמצא שלושה כפתורים פיזיים: 2 כפתורים לוויסות הווליום וכפתור נעילה/כיבוי, כאשר האחרון מביניהם נראה גדול משמעותית מזה הנמצא במכשירי סדרת אייפון 7 וקודמותיה. מימדי המכשיר, על פי מקור ההדלפה, יעמדו על 143.5 מ”מ אורך ו-70.9 מ”מ רוחב – כמעט זהים לדגם האייפון 7, זאת אף על פי שגודל המסך ינוע בין 5.5 ל-5.8 אינץ’. עובי המכשיר, עם זאת, יעמוד על 7.7 מ”מ – עבה יותר מה-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus.

בכל הנוגע לחיישן הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, שלא נראה באופן התמונות המודלפות, עלו ההערכות כי אפל תעשה את אחד משני המהלכים הבאים: תשלב את חיישן ה-Touch ID ישירות בכפתור הבית הוירטואלי שימוקם מתחת למסך (במקרה שתצליח) או, לחילופין, תשלב אותו בלוגו החברה שממוקם בגב המכשיר. כך או כך, כל אחת מן האפשרויות נשמעת עבורנו כטובה יותר מזו שהציגו תמונות מודלפות קודמות בנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים