שמועה: iPhone 8 עשוי להגיע עם קורא טביעות אצבע בגבו

האם iPhone X/8 יציע קורא ביומטרי בגבו? האם iPhone X/8 יציע קורא ביומטרי בגבו?

אחד מן המכשירים המעניינים ביותר שצפויים להפוך לרשמיים במהלך 2017 הוא כמובן סמארטפון ה-iPhone 8 (או אייפון X או iPhone Edition), מכשיר הפרימיום מבית אפל שיוכרז לכבוד חגיגות העשור להשקת האייפון הראשון ב-2007. בהתאם לכך, כמות ההדלפות והשמועות שתוקפים את הרשת סביב הסמארטפון הינה גדולה במיוחד וצפויה להמשיך ולהתגבר עם התקרבותנו למועד ההכרזה.

בהדלפה חדשה שמקורה בחשבון הטוויטר של המדליף סאני דיקסון, ממנו אנו זוכים לשמוע מפעם לפעם דיווחים בנושאי החברה מקופרטינו, צורפה תמונה המציגה, לכאורה, שרטוטי ייצור של האייפון 8. בתמונה זו ניתן לראות את חלקם הפנימי של גב המכשיר ומסגרתו, כשאלו כוללים יציאות עבור שלל רכיבי המכשיר. ראשית, ניתן לראות יציאה עבור מערך צילום כפול ואנכי, כפי שהעידו דיווחים קודמים, כמו גם את לוגו החברה מוכר, כפתור הנעילה/כיבוי, כפתורי וויסות הווליום ומתג מצב שקט.

עם זאת, הפרט המעניין ביותר שעולה מן התמונה הוא מה שנראה כיציאה המיועדת להטמעתו של כפתור ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש – שממוקם במרכז גב המכשיר, מעט מתחת ללוגו אפל. מדובר במיקום שנוי במחלוקת שטרם נראה בשוק המובייל. ידיעות קודמות בנושא מסרו שייתכן כי אפל תבצע צעד זה, כך שהדלפתו של דיקסון מחזקת את הדברים.

באופן ראשוני העידו הדיווחים כי אפל מתכננת לשלב את קורא טביעות האצבע ישירות מתחת למסך המכשיר וכחלק מכפתור הבית הוירטואלי שיגיע באייפון 8, אך דיווחים מהשבועות האחרונים מציגים תמונה בה החברה חווה בעיות במימוש הדבר וניתן להעריך כי הטמעת קורא טביעות האצבע בגב המכשיר היא אחת מהאפשרויות שעומדות בפני היצרנית במקרה שלא תצליח לשלב את זה במסך.

חרף הדברים הללו, אל לנו לשכוח כי אפל ומרבית יצרניות הסמארטפונים, משחררות מגוון נרחב של דגמי אב טיפוס לפני שההחלטה הסופית על עיצוב המכשיר וחומרתו מתקבלת. בהתאם לכך, ייתכן מאוד כי מדובר באחד מדגמי אב טיפוס שכלל לא יהפוך לרשמי בסופו של דבר.

ומה דעתכם על השרטוט המצורף – האם שילובו של קורא טביעות האצבע במיקום זה היה מרתיע אתכם בהחלטה בעניין רכישת האייפון 8/X? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים